Nizzen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sånn ja, der var det bestillt èn stykk billig DVD! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Utsolgt, tror dere kunne spart dere å bestille. Kommer aldri til å få den til den prisen. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Ja, ja, hadde trådstarter vært smart så hadde han holdt stilt om dette. Nå oppdager de det iallefall, når de oppdager at det har blitt et uventet massesalg på platene. Og sannsynligheten for at noen av de ansatte reagerer på prisen under pakking øker, og dermed stopper hele salgsprosessen for hele gjengen. Endret 19. september 2005 av kjhanken Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Meg og flere andre har anskaffet har også fått kvittering på kjøpet med den prisen. Den kvitteringen blir jo autogenerert. Problemet er når noen ansatte i morgen kommer på jobb og sjekker plukk listen, og legger merke til et usannsynlig høyt salg på en dvd. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Joda sant det, men er uansett sikkert mange som har bestilt som ikke befinner seg på hw.no. Det er jo lov å håpe! Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det oppstod en feil - forsøk igjen. » For å handle må du ha fylt 18 år. -- Flott, er 17 og 9mnd -Jar Lenke til kommentar
sake Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kanonbra dette her.. Men er det sjangse for at CDON kan si nei til at vi får kjøpe dem så billig når de finner ut hva som er skjedd imorgen tidlig? De kan vel ikke kreve oss for full pris? Tenker på den linjen i reglene deres som sier at de forbeholder seg trykkfeil etc.. Er CDON pliktet til å sende dvden til oss nå for 68kr selvom det er skjedd en feil? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvorfor holde det for seg selv? Man må dele gode tilbud med hverandre. Sånn var det også når Dell feilpriset Inspiron 9300 litt. Jeg og mange andre bestilte, og vi fikk det til den prisen vi bestilte den for. Det skader ikke å prøve å bestille. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er jo bare å avbestille hvis de skulle kreve full pris da Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvordan handler jeg når det er utsolgt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da er det for sent Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det stod at det var utsolgt når jeg prøvde å bestille iallefall. Prøvde tre ganger. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Æsj altså! Latterlig at det ikke går ann å legge inn en bestilling selv om det er utsolgt! Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 søk opp filmen, og trykk kjøp uten å gå inn på selve filmen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 yess. Der fikk jeg lagt inn bestilling Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen andre som får opp: " [Alias order_reservation is missing!] " Har dette noe å si? Har fått mail osv. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 søk opp filmen, og trykk kjøp uten å gå inn på selve filmen får ikke bestilt selvom jeg.. utsolgt Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvorfor bestilte dere en film? jeg bestilte 10 stk Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvorfor bestilte dere en film? jeg bestilte 10 stk Tenker urettferdig Men er vel betraktelig mindre sjanse for å få varene. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Er det bare jeg som syns det er ganske ille å prøve og utnytte butikken, når dere vet inderlig godt at det bare er en feil fra deres side? Syns det er veldig umoralsk jeg da, men virker som om jeg er alene om den følelsen her Endret 19. september 2005 av dravisher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå