Midnight_walker Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvem skal ? Gleder meg i hvertfall til den konserten! Dark Tranquillity trakk seg eller noe! 13/10/2005:ARCH ENEMY + TRIVIUM Metallkveld! Svenske Arch Enemy spiller dødmetall og er aktuelle med albumet "Doomsday Machine". Amerikanske Trivium spiller metalcore, thrash og progresiv metall. Bill. kr. 190,- + bill.avg. kr. 25,-. 18 år leg. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hadde jeg vært over atten hadde jeg dratt, tvert. men mangler dessverre 11 måneder Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har egentlig veldig lyst til å se Trivium, meeeen... Jeg vet ikke. Kanskje. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Arch Enemy må jo bare oppleves da. Den kjerringa får faen meg mye brøling ut av cen lille kjeften sin. Genialt band. Et veldig godt metal band som jeg skulle ønske jeg fikk oppleve live... Faen at jeg ikke er 18... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Too bad at ikke jeg er atten=/ End Of The Line<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå