ZoneBlade Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg skal kjøpe en x-box nå, og jeg vil ha en med chip(helst nyere versjon) og større harddisk(160 - 250gb) . Hvor kan jeg få kjøpt en slik? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Du finner garantert en som passer dine behov på QXL. http://my.qxl.no/default/defaultlistelse.asp?catg=11695 Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hva med denne siden? Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Anbefaler helt klart www.spillchip.com. Meget seriøs fyr som driver den. Flink er han også! Kjøpte selv premodda xbox hos han for et par uker siden, som fungerer knirkefritt Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Anbefaler helt klart www.spillchip.com. Meget seriøs fyr som driver den. Flink er han også! Kjøpte selv premodda xbox hos han for et par uker siden, som fungerer knirkefritt Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 www.hammar.no ? Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Takk for mange svar:) Men jeg endte opp med en konsoll gjennom qxl med duoX3 chip... Nå må jeg bare finne ut åssn jeg bytter harddisk til en som er større enn 8 gb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå