Wyldelife Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hey, siden igår har jeg opplevd et merklig fenomen, når jeg sakl åpne et program på PC'n så kommer det hele tiden, sånn rute der det står "Hva vil du åpne programmet i?". Det ender med at det ikke går ann og åpne programmet, siden datan ikke gjennkjenner det. Har prøvd systemgjennoppretting, men fikk ikke gjort det siden "viruset" blokka veien, vet noen hva jeg skal gjøre nå? Vil ikke miste "Underholdnigns" mappa mi, der det ligger masse koz, som det har tatt måneder og samle Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 "(...)men fikk ikke gjort det siden "viruset" blokka veien(...)" Hvis det er et virus, hva med å fjerne det? www.symantec.com for online scan, er den jeg bruker når NVC ikke gidder Og står det faktisk "Hva vil du åpne programmet i?"? En slik feilmelding har jeg aldri hørt om... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) "(...)men fikk ikke gjort det siden "viruset" blokka veien(...)"Hvis det er et virus, hva med å fjerne det? www.symantec.com for online scan, er den jeg bruker når NVC ikke gidder Og står det faktisk "Hva vil du åpne programmet i?"? En slik feilmelding har jeg aldri hørt om... Det står bare "Åpne i", men ...slutt og drit meg ut med alle de kunnskapene dine Edit* nå er bare problemene at jeg ikke kanåpne noen programmer bortsett fra Opera og WMP-filmer Endret 20. september 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du trenger å reparere registeret ditt etter en skade som kan ha skjedd ved avinstallering eller virus. Last ned og dobbeltklikk på vedlagte fil. Svar OK hvis du blir spurt om du vil legge til i registeret. xp_exe_fix.reg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Når jeg trykker på den, så kommr det bar eopp et vindu emd masse HKEY sjit, hva er dette? Virker ikke ser det ut som, jeg kommer ikke inn på filen, men den åpner seg, står "Windows Registry Editor Version 5.00" på filen, hva skal jeg gjøre nå da? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 OK: Høyreklikk på den, velg "Åpne i..." og angi Registry Editor som program. Eller skriv Start / Kjør regedit Fil / Importer filen du fikk. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Virker ikke som det hjelper Velvel, jeg får vel bare formatere datan, og redde de mest verdifulle dokumentene mine Måtte vel bare ende sånn Synes det er utrolig dårlig at det er bare 2 stk. som har vært virkelige hjelpfulle her, burde kommer flere folk som zjulik hit og hjelpe andre. Uansett, tusen takk for at du gadd og prøve og hjelpe meg zjulik! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Jaja, var ikke noe hjelp og få uansett, så du kan egentlig bare stenge denne Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Virker ikke som det hjelper Velvel, jeg får vel bare formatere datan, og redde de mest verdifulle dokumentene mine Måtte vel bare ende sånn Synes det er utrolig dårlig at det er bare 2 stk. som har vært virkelige hjelpfulle her, burde kommer flere folk som zjulik hit og hjelpe andre. Uansett, tusen takk for at du gadd og prøve og hjelpe meg zjulik! Hva med å oprette en ny partisjon før du formaterer, slik at du ikke mister underholdningsmappen? Alltid greit med to partisjoner, en for OS, og en for lagring. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg