CeSium Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hva er Rekv. nr.? d står på shg.no når jeg skal bestille. jeg må skrive det. hva er det? hjelp! #Sånn no var emnetittelen bedre# Endret 19. september 2005 av Jankee Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 brud på 3 ords regelen... Rapportert, men ser at det ikkje er vits i, siden Knut allerede er på besøk. Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 hæ? uansett..jeg vil bare vite hva jeg skal skrive der.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 jaok, ikkje vet eg, ser ikkje i hvilke samenheng du har det i heller, må eg registrere meg for å komme til siden der "Rekv. nr." står? ta Prt Scr då. Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Det står bare at jeg skal skrive rekv. nr. når jeg skal bestille en data. Faktureringsoplysninger Rekv. nr.: Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Herregud så dere maser på trådstarter. Dersom man representerer en bedrift må man gjerne ha en rekvisisjon for å kunne handle i deres navn. Dette gjelder spesielt det offentlige. Dette blir og brukt for å kunne spesifisere hvilken bruk utstyret skal være for, eller hvilken avdeling som har kjøpt det inn. (veldig kort sagt) EDIT : Trådstarter, rediger innlegget så det står "Hva er rekvisisjonsnummer ?" så blir det vel forhåpentligvis stille Endret 19. september 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Rediger tilltelen til "hva er Rekv. nr.?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå