Kenneth Solfjeld Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ah bredere plass mellom kortene er jo bra. X16 også. Blir sikkert relativt dyrt (1500+ kr). Forhåpentligvis verdt hvert et øre.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hmm, får man en 120mm Zalman-kjøler på det kortet der da? Litt vanskelig å bedømme ut fra bildet, men ribbene på den heatpipe'en ser ut som de stikker et stykke opp. Det ligner veldig på chipset kjøleren som er på dagens Premium kort, og Zalmanen passer på det. Vil faktisk tro at Zalman vifta er den perfekte kjøler for ett slik kort, da den blåser luften direkte på den passive kjøleren, noe som gir enda bedre kjøling. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Men det som er rart er at DFI hadde dette kortet på sin side for en tid tilbake, så forsvandt det og har ike hørt mere siden. Det kan være at DFI også kommer med heatpipe kjøler, men det tviler jeg på siden de prioriterer overklokking over lite støy. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Flere godbiter om dette kortet! http://www.amdzone.com/modules.php?op=modl...rticle&sid=3840 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Flere godbiter om dette kortet!http://www.amdzone.com/modules.php?op=modl...rticle&sid=3840 Jepp , dro litt på smilebåndet da jeg så denne. Tankene falt da på denne. Prinsippet er det samme. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 http://www.tweaktown.com/document.php?dType=review&dId=813 Da er det kommet en liten test av kortet... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) http://www.tweaktown.com/document.php?dType=review&dId=813 Da er det kommet en liten test av kortet... Ytelsen var ikke særlig å skryte av. Men nyere nForce4 chipset drivere fra nVidia og en nyere BIOS fra Asus, så tenker jeg ytelsen blir lik som 'gamle' nForce4 eller bedre. Endret 27. september 2005 av Betroz Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Bedre, får vi håpe! Har nemlig tenkt å bestille dette når den kommer i butikkene. Noen dato for slipp enda? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 kortet skal vistnok ifølge meget troverdige kilder være tilgjengelige for det nordiske markedet siste uken i oktober =) så da er det bare å spare ukelønna og kjøpe år det kommer =) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Det begynner snart å dukke opp i butikkhyllene, og prislappen er vel drøy..https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=36153 Endret 30. september 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mildt sagt drøy pris ja. Den bør være på lik linje med DFI angående overklokking for at jeg skal gå for den. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 somsagt siste uka i oktober og vel man får det man betaler for.. og regner med at asus ikke svikter denne gangen heller =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Uffda.. dersom pris stemmer.. så er det for dyrt .. for meg.. Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja, da går jeg heller for DFI n4 SLI-DR azz Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 heheh 1800kr for et HK er ikke dyrt... må huske at for 1-2år siden når prisene på hovedkort ikke var presset gruunnet stor konkuranse måtte du glatt ut med 2500kr for å få digge hovedkort. Menmen tidene forandrer seg = Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sorce Skrevet 01/10/2005 : 11:00 heheh 1800kr for et HK er ikke dyrt... må huske at for 1-2år siden når prisene på hovedkort ikke var presset gruunnet stor konkuranse måtte du glatt ut med 2500kr for å få digge hovedkort. Menmen tidene forandrer seg = Syns heller ikke prisen i seg selv egentlig var så avskrekkende ifht Premium og Deluxe. Men det er jo svært få (hvis noen?) som vil ha bruk for dette hk da, det er hva jeg vil kalle for spesielt interesserte. Og om det ikke skjer noe dramatisk med nytteverdien av disse ekstra 8 pci-e kanalene er det jo helt uinteressant annet enn å se på, og evnt skryte av... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Mildt sagt drøy pris ja. Den bør være på lik linje med DFI angående overklokking for at jeg skal gå for den. Ca 1800, ja det er vel det samme som det nye DFI kortet blir å ligge på (1895) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=23944 Når det gjelder klokking kan jeg jo nevne at jeg klarte høyere score med Premiumkortet enn hva jeg klarte med DFI kortet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sorce Skrevet 01/10/2005 : 11:00 heheh 1800kr for et HK er ikke dyrt... må huske at for 1-2år siden når prisene på hovedkort ikke var presset gruunnet stor konkuranse måtte du glatt ut med 2500kr for å få digge hovedkort. Menmen tidene forandrer seg = Syns heller ikke prisen i seg selv egentlig var så avskrekkende ifht Premium og Deluxe. Men det er jo svært få (hvis noen?) som vil ha bruk for dette hk da, det er hva jeg vil kalle for spesielt interesserte. Og om det ikke skjer noe dramatisk med nytteverdien av disse ekstra 8 pci-e kanalene er det jo helt uinteressant annet enn å se på, og evnt skryte av... Det virker foreløpig ikke som de ekstra pci-e kanalene er noe å skryte av, men det skal muligens ikke mere enn en biosoppdatering til før jeg endrer mening. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Vel siden asus er verdens største hk produsent og siden de ofte pleier å være nyskapende så har det nok en mening me de pcie sporene.. personlig ser jeg den bare ikke enda.. =) Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Virker som ett solid kort med god kjøling. Har A8N-Sli Deluxe fra før. Fjernet den velkjente bråkemakervifta for å få litt ro.. Blir suverent i SLI med to real 16 slottere og ikke 2x8pcie med to kort.. Har bestilt 32 utgaven fra komplett :-) gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå