Betroz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sjekk kjølinga på dette Asus kortet som kommer snart!! Lyst på det nye til DFI også, men det har fortsatt vifte på chipsettet... Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Den var rå den! Er det helt vanlig passiv kjøling? I såfall ser den sofistikert ut... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Den var rå den! Er det helt vanlig passiv kjøling? I såfall ser den sofistikert ut... Ja 'vanlig' passiv kjøling. Det kortet der skal ha alvorlige feil hvis jeg ikke skal kjøpe det! Gleder meg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Når kommer det! Når!! Hvordan er specsa i forhold til Premium? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sitter akkurat og skal ha meg nytt HK til mitt nye Club3D 7800 GT og en 3700 "San Diego", valget sto mellom et DFI og Asus A8N Premium. Klarer ikke å bestemme meg, men hvis det kortet kommer innen et par uker, venter jeg. Så, betroz,(el. andre) vet du noe om når det er i hyllene? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Har akkurat samme dilemma som deg mantra17! Har en "San Diego" på vei i posten, men klarer ikke bestemme meg for hvilket mobo jeg skal velge! Derfor lagde jeg denne tråden. Ble i grunn ikke noe klokere, men nå bør jeg kanskje vente! Endret 19. september 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Når kommer det! Når!! Hvordan er specsa i forhold til Premium? Bl.a. to fullverdige PCI-E x16 porter i motsetning til dagens SLI-oppsett som har to PCI-E x8 porter med PCI-E x16 formfaktor. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har sendt mail til både Komplett og Netshop og spurt når dette kortet kommer. Ikke fått svar enda. Men det er nok verdt å vente på! Eneste jeg har hørt fra før av er September - Oktober. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er visst et ASUS A8N32-SLI Premium på vei også! Kommer det samtidig med Deluxe utgaven, eller må vi vente? Hva har overnevnte kort som ikke Deluxe har? Noen som vet specs Deluxe vs. Premium? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Det er visst et ASUS A8N32-SLI Premium på vei også! Kommer det samtidig med Deluxe utgaven, eller må vi vente? Hva har overnevnte kort som ikke Deluxe har? Noen som vet specs Deluxe vs. Premium? Hvis du stikker innom Asus sida så ser du at det ikke kommer noe A8N32-SLI Premium. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hmm.. Har ikke sjekka med ASUS, var bare innom div. andre nettsider og prisguider f.eks. denne eller denne! Gikk derfor ut fra at Premium var på vei.. Tror denne informasjonen har gjort flere enn meg forvirret... Endret 19. september 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Asus burde jo ha kalt kortet for A8N32-SLI Premium ja siden det minner veldig om det 'gamle' Premium kortet som har vært ute en stund. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Ikke bare har kortet en stilig heatpipe kjøler, men den er av kobber også Burde holde temperaturene i sjakk. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vil ha et DFI kort med passiv heatpipe kjøler! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vil ha et DFI kort med passiv heatpipe kjøler! Jeg også, men de velger vifte kjøling så...da blir det Asus som får pengene mine tenker jeg Lenke til kommentar
GS Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Zalman eller någon annan tredjeparts-tillverkare borde ju snart göra en passiv heatpipe lösning som passar DFI kort. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Asus burde jo ha kalt kortet for A8N32-SLI Premium ja siden det minner veldig om det 'gamle' Premium kortet som har vært ute en stund. Jeg tror Premium-utgaven har bl.a. et spor av typen PCI-E x4 i tillegg... Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har ventet på dette ja. Men skuffende at det ikke er 8 s-ata uttak på det. Klarer bare å telle 5 stk. Så vil tro en eventuell premium utgave har flere s-ata kontakter. Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hmm, får man en 120mm Zalman-kjøler på det kortet der da? Litt vanskelig å bedømme ut fra bildet, men ribbene på den heatpipe'en ser ut som de stikker et stykke opp. Lenke til kommentar
straightchip Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Sjekk kjølinga på dette Asus kortet som kommer snart!! Lyst på det nye til DFI også, men det har fortsatt vifte på chipsettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå