genetex Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg lurer også veldig på noe her: Jeg har også snart lan, og jeg vil vite et engasjerende spill man kan spille fks i 4+ timer! Vi har spillt WC3 games i opp til 3 timer ca, men d blir ikke noe mye lengre enn det. Noen som har noen anbefalinger? vi har alle ok maskiner, så inget problem. 4-6 pers. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Kan bare tenke meg Warcraft til det jeg.. Prøvd TFT da? Det er jo mye bedre Lenke til kommentar
genetex Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Jepp, prøvd TFT. De liker best custom maps, så det vi spiller mest er vel egentli orc-galdiators. Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg lurer også veldig på noe her: Jeg har også snart lan, og jeg vil vite et engasjerende spill man kan spille fks i 4+ timer! Vi har spillt WC3 games i opp til 3 timer ca, men d blir ikke noe mye lengre enn det. Noen som har noen anbefalinger? vi har alle ok maskiner, så inget problem. 4-6 pers. Strategi spill kan man holde på med i mange timer. Civilization 3 og AOE 2 kan fort gå oppi >5 timer uten at man tenker noe over det Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) farcry og Age of Empires 2. Sistnevnte kan man holde på med i mange timer uten å være klar over det, er billig og krever veldig lite av maskinen. Endret 21. september 2005 av NorthThe_Great Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Støtter de som sier Far Cry... Det er utrolig engasjerende og løpe rundt mellom trope-øyene og snipe på hverandre.. Vi var engang 5 stk som spilte det, og det ble intenst til tider . En annen gjenganger hos oss er Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Veldig gøy å prøve et helt nytt konsept. Har ikke prøvd multiplayer på Splinter Cell: Chaos Theory enda, men det skal visstnok være enda bedre enn Pandora Tomorrow. Unreal Tournament 2004 anbefales dersom du vil ha adrenalinet strømmende. Det er fantastisk gøy, men selv klarer jeg ikke lange tida før jeg går lei. Counter-Strike er jeg personlig lei av, men det kan også bli kjempegøy.. Var på LAN og spilte det i over 8 timer uten pause en gang.. Da var jeg rimelig sliten etterpå . Medal of Honor: Allied Assault er også veldig billig for tiden. Det er kanongøy å spille mange på det, også er det så billig for tiden. Ettersom spillet begynner å dra på årene, blir det nok god kvalitet uten lagg for alle Ellers kan jeg nevne noen schlägere: Call of Duty Trackmania Trackmania Sunrise XIII Neverwinter Nights SWAT 4 Need For Speed: Underground 2 Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Co-Op på Vietcong er knall Sjølv om det begynner å bli litt gammalt, så er det fortsatt bra. Skal forresten spille det sjølv på LAN i helga.. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Bare et problem, Trackmania sunrise har sånn super protection så kun de som har kjøpt det kan få spilt det... aka meg av fire stykker. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 en helg var jeg hos en venn + en annen ven (3 sykk tilsammen med meg) vi spillte UT 2K3 Invation RPG MOD i 7 timer i strekk uten at det ble kjedelig Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 WC3 FT FTW! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 MTA: Vice City var sabla gøy en gang i tiden. MTA: San Andreas hvis det er kommet? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 På Trackmania Exchange finnes det over 6000 baner for demoen! Ser ikke helt problemet med bare å ha demo på LAN... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Red Alert/Red Alert 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 PVK (HL-mod) og Soldat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå