Gå til innhold

lan med 4 stk, hvilke spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer også veldig på noe her: Jeg har også snart lan, og jeg vil vite et engasjerende spill man kan spille fks i 4+ timer! Vi har spillt WC3 games i opp til 3 timer ca, men d blir ikke noe mye lengre enn det. Noen som har noen anbefalinger? vi har alle ok maskiner, så inget problem. 4-6 pers.

Strategi spill kan man holde på med i mange timer.

Civilization 3 og AOE 2 kan fort gå oppi >5 timer uten at man tenker noe over det

Lenke til kommentar

Støtter de som sier Far Cry... Det er utrolig engasjerende og løpe rundt mellom trope-øyene og snipe på hverandre.. Vi var engang 5 stk som spilte det, og det ble intenst til tider :).

En annen gjenganger hos oss er Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Veldig gøy å prøve et helt nytt konsept. Har ikke prøvd multiplayer på Splinter Cell: Chaos Theory enda, men det skal visstnok være enda bedre enn Pandora Tomorrow.

 

Unreal Tournament 2004 anbefales dersom du vil ha adrenalinet strømmende. Det er fantastisk gøy, men selv klarer jeg ikke lange tida før jeg går lei.

 

Counter-Strike er jeg personlig lei av, men det kan også bli kjempegøy.. Var på LAN og spilte det i over 8 timer uten pause en gang.. Da var jeg rimelig sliten etterpå :p.

 

Medal of Honor: Allied Assault er også veldig billig for tiden. Det er kanongøy å spille mange på det, også er det så billig for tiden. Ettersom spillet begynner å dra på årene, blir det nok god kvalitet uten lagg for alle :)

 

Ellers kan jeg nevne noen schlägere:

Call of Duty

Trackmania

Trackmania Sunrise

XIII

Neverwinter Nights

SWAT 4

Need For Speed: Underground 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...