Gå til innhold

Hva er så bra med Druid? Kom med + og -

Anbefalte innlegg

Innervate fyller opp akkurat like mye mana om presten spammer heal eller ikke. ;)

På hvilken måte?

Innervate gir 400% mana regen, og 100% mana regen while casting (ergo den "nye" 5 sec etter hver spell).

Så jeg kan ikke se hvordan dette kan gi like mye, da 400% bare er i bruk når man ikke caster spells.

Innervate går på mana regen og ikke på et gitt antall mana.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Innervate fyller opp akkurat like mye mana om presten spammer heal eller ikke.  ;)

På hvilken måte?

Innervate gir 400% mana regen, og 100% mana regen while casting (ergo den "nye" 5 sec etter hver spell).

Så jeg kan ikke se hvordan dette kan gi like mye, da 400% bare er i bruk når man ikke caster spells.

Innervate går på mana regen og ikke på et gitt antall mana.

Tror du skal lese om innervate ;)

Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 sec.

Dvs, den øker med 400% så da får man 400% + de 100% man har fra sin egen spirit, da er man oppe i 500%, så etter det fortsetter 100% av de mana regen ( og 100% etter du har lagt til 400% er 500% ) :thumbup:

Lenke til kommentar

E-ton, triest at du synes så lite om druiden din. Jeg finnes ikke enig, og lurer jo litt på hva slags krav du egentlig stiller. En druid er en all-rounder, og skal selvsagt ikke erstatte prester, mages, warriors og rogues. Hadde vært litt kjipt for de andre klassene om vi var så sterke. Nå står druiden for tur når det gjelder talents osv, så får vi se hva som kommer ut av dette.

Men argumentene dine som at en druid kan byttes ut av sånn og sånn klasse er ganske idiotiske. En druid spiller en meget sentral role i MC, og vi i guilden vår setter pris på en 4-5 druids i etthvert MC raid. Strengt tatt skulle vi vel klart oss uten bådde den ene og den andre klassen i MC, men gud så mye bedre alt går når du har et bra raid med sterke representanter fra alle klasser.

Og druid tanking funker bra det, jeg tanka i MC mot majordomo i går. Vi var egentlig bare der for å farme trashmobs for core og leather, men fant ut a vi måtte teste majordomo. Da vi manglet et par warrior fikk jeg rollen med å tanke den ene adden. Funka fint det, og gikk endog inn og tanka add nr.2 da den enne tanken gikk ned. Klarte å tanke begge to lenge nok til at vi fikk dem ned, men det skar seg jo litt etterhvert og vi fikk ikke ned mer en 3 av dem. Druid er en elendig tank primært fordi vi er dårlige på aggreo kontroll, men selve tankingen går egentlig ganske greit med skikkelig utstyr.

En annen ting er at 5 druids med battlerezz kan snu hele greie på hode når en sentral figur går ned for telling. Dersom en prest er tom for mana, kan han ofre seg selv, jeg kan resse ham. han kan så sette seg ned, drikke og spise siden han ikke lenger combat og kaste seg uti på nye mer ny mana.

Videre er druids morsomt i PVP og PVE også. Du kan solo mye som ingen andre kan, spare mye tid i quest med stealth etc. Jeg er kjempefornløyd med min druid, og kommer ikke til å bytte ham ut med det første nei.

Lenke til kommentar

Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 sec.

Dvs, den øker med 400% så da får man 400% + de 100% man har fra sin egen spirit, da er man oppe i 500%, så etter det fortsetter 100% av de mana regen ( og 100% etter du har lagt til 400% er 500% ) :thumbup:

Hmm ikke sånn jeg leser den setningen. Vanligvis har man noen få % mana regen while casting med talents, men Innervate gjør slik at du får 100% med casting. Ellers får du 400% når du ikke caster noenting.

Det er bare å prøve dette selv. Cast mange low-mana spells når du har innervate og du skal se at det ikke hjelper så veldig mye.

Lenke til kommentar

Innervate gir deg 400% mer manaregen og du får FULL (altså 100%) manaregen, uansett om du er i combat eller ikke. Bare prøv.

Du får AKKURAT like my mana uansett hva du gjør, men det kan kanskje virke som mindre om du spammer spells fordi... ja nettopp du spammer spells og bruker mana.

Lenke til kommentar

Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting.  Lasts 20 sec.

Dvs, den øker med 400% så da får man 400% + de 100% man har fra sin egen spirit, da er man oppe i 500%, så etter det fortsetter 100% av de mana regen ( og 100% etter du har lagt til 400% er 500% )  :thumbup:

Hmm ikke sånn jeg leser den setningen. Vanligvis har man noen få % mana regen while casting med talents, men Innervate gjør slik at du får 100% med casting. Ellers får du 400% når du ikke caster noenting.

Det er bare å prøve dette selv. Cast mange low-mana spells når du har innervate og du skal se at det ikke hjelper så veldig mye.

Er det nå jeg skal ta en /y EBAY!!111111?

Lenke til kommentar

En krigers synspunkter på druider:

+Greie hot secondary healer spells

+Helt OK offtank

+Overlever lenge

+GOTW

+Virker som om spillerne generelt er mer hyggelige og inteligente enn f.eks rogues eller palas

-UDØDELIGE! Umulig å ta dem ned i PvP

-Hots er ikke allrid ideelt mot bosser

-Kan dø i vanlig form

-Shapeshift = dispell hamstring!

-Virker som om noen av dem trur de er bedre tanker enn oss krigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...