Biffen89 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei Reiste til Oslo i helga som var og kjøpte en GH 17, en flott båt men er fra 1978. Så skroget har fått seg noen små hakk og riper. Så planen er å pusse ned hele skroget å lakkere det på ny. Så da lurte jeg på om dere visste om noen plass de selger orginal lakk til båten, og en knopmåler. Mye mulig at jeg lager en liten "worklogg" av den, siden det er en del andre ting som også skal fikses. Edit: Et spørsmål til. Hvor mange knop tror dere den ville gått med en 50hk 4-takt. Vill en kunne plane lett med en slik motor? Endret 19. september 2005 av Biffen89 Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei. Kommet noen vei med båten? Hvis det er GH gul du tenker på kan du bestille det gjennom din lokale fargehadel. Var det jeg gjorde. Lenke til kommentar
underground Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 På maritim har de noe som heter penguin hardtop som er en to komponent lakk+herder til plastbåter. Broren min brukte dette på en gammel 14 fots GH og resultatet ble bra. Han brukte rulle. Den egner seg også bra til sprøyting, som er det beste om man har utstyr til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå