Coederror Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bestillte ny pc fra Mamoz den 31.08, idag er det 19.09 og jeg har ingen pc, på tross av Mamoz's egen reklame om 3-5 dagers leveringstid (som attpåtil sto med rød skrift). Jeg begynner å bli lei! Kan forstå at underleverandører kan være sene med leveringer til nettbutikker, men 14 dager er vel litt i overkant? Har jeg noen slags rettigheter når de bruker så langt tid utover noe de garanterer? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har du sendt mail/ringt Mamoz? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det går vel selvsagt ann å ringe dem eller å skrive en epost... Jeg bor ikke mer en 500 Meter fra Mamoz, og både jeg og naboen har ringt dem og spurt om vi komme å hente varene ettersom de hadde dem på lager osv... Det hadde de og da var det bare å spasere bort dit og hente varene da.. Mamoz 73 60 60 77 [email protected] f.eks Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bestillte ny pc fra Mamoz den 31.08, idag er det 19.09 og jeg har ingen pc, på tross av Mamoz's egen reklame om 3-5 dagers leveringstid (som attpåtil sto med rød skrift). Jeg begynner å bli lei!Kan forstå at underleverandører kan være sene med leveringer til nettbutikker, men 14 dager er vel litt i overkant? Har jeg noen slags rettigheter når de bruker så langt tid utover noe de garanterer? 3-5 dagers leverings tid betyr at det vil ta 3-5 dager før mamoz har varen på lager for så å kunne sende varen til deg. mamoz har sikkert et fjernlager sånn som flesteparten av alle webshopene her til lands Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Rød skrift kan kanskje også bety at leveringsdato er ubekreftet? Uansett så er det nok på tide å gjøre som foreslått av andre, nemlig å sende en høflig mail til [email protected]. Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Mail er sendt for en uke siden, men har ikke motatt svar. Dessuten er den røde skriften bare for å fange oppmerksomheten.. Man kan legge på 2-3 dager fordi jeg valgte postens servicepakke.. Endret 20. september 2005 av Coederror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå