SilentNET Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Supra har vært ute av produksjon lenge nå 7 år siden Supra finnes i alle fall fram til og med år 2000. Tror muligens den ble produsert helt til 2001 faktisk (bare i Japan). Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Skyline er en personbil med kapasitet til å kjøre fra en del sportsbiler, men er ikkje en sportsbil, men heller en Grant Turismo. Du mener en R34 Z-tune eller R34 GT-R generelt ikke er en sportsbil. Nå har jeg hørt det også. :!: RB26-motoren er noe av det grommeste man kan putte i en bil. Og det finnes fortsatt uendelig europeiske og amerikanske 'sportsbiler'. Skyline selges jo i mange utgaver, blant annet en Nismo-utgave (tror den het Z-Tune den også) med 500 PS (ikke riktig 500 hk, men ikke langt fra heller). Bilen er fikset opp av Nismo, og selges som nybil. Godkjent og registrert med 500 PS (også den i Japan/Asia selvfølgelig). Om det er en sportsbil kan jo diskuteres opp og ned, men 500 PS er ganske mye krutt i grunn. Selv om det finnes biler med både mer og mindre hk enn det (som er sportsbiler). Endret 29. september 2005 av SilentNET Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) det heter grand turisimo Niks. Det heter Gran Turismo. Spillet ja, men ikke biltypen. Supra finnes i alle fall fram til og med år 2000. Tror muligens den ble produsert helt til 2001 faktisk (bare i Japan). Hm, trodde de gav seg i 1998. Mulig jeg tar feil. Skyline selges jo i mange utgaver, blant annet en Nismo-utgave (tror den het Z-Tune den også) med 500 PS (ikke riktig 500 hk, men ikke langt fra heller). PS og HK er det samme..? Endret 2. oktober 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skyline selges jo i mange utgaver, blant annet en Nismo-utgave (tror den het Z-Tune den også) med 500 PS (ikke riktig 500 hk, men ikke langt fra heller). PS og HK er det samme..? PS og HK er nesten det samme ja. I Japan (og sikkert andre deler av verden) bruker dem benevnelsen PS istedenfor HK. 1 PS er litt mindre enn 1 HK, uten at jeg gidder å lete fram korrekte verdier nå. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jepp, bøyer meg i støvet: 1 PS = 75 kp·m/s = 735.49875 W = 0.9863201652997627 hp (SAE) Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 det heter grand turisimo Niks. Det heter Gran Turismo. Spillet ja, men ikke biltypen. The Italian term, 'Gran Turismo Omologato', means Grand Touring class productionvehicle, homologated for racing. Jeg velger å tro det skal være "Gran Turismo", altså en en "Grand Touring class production vehicle" Camaro og Firebird har også forlatt oss allerede. I mine øyne er en 2002 Camaro SS mer sportsbil enn skyline R34 GTR Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg velger å tro det skal være "Gran Turismo", altså en en "Grand Touring class production vehicle" Og da velger jeg å tro det samme. Camaro og Firebird har også forlatt oss allerede. I mine øyne er en 2002 Camaro SS mer sportsbil enn skyline R34 GTR Aldri likt designet på de bilene. Synes de er litt for store og amerikanske til å være en smidig sportsbil, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå