metalizer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skal kjøpe meg bærbar pc men sliter med å finne ut hvilken som passer meg best. Er på jakt etter en laptop som jeg kan spille litt på samt bare surfe på internet og sitte på msn. Med andre ord ønsker en rask laptop med stor harddisk og godt grafikk kort =) Har tilpasset meg Whitebox`s CL65 med 1024 RAM og 80GB, er dette ett greit alternativ? Ser basis skjermkortet på denne pc en er brukbart også med 128mb, hva syns dere? whitebox Noen andre annbefalinger? Prislapp bør ligge på pluss minus 10.000 kroner. Lenke til kommentar
tomin Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 skal du spille så ville jeg gått for noe annet enn intel xtreme gfx , dette er av egen erfaring , har du sjekket på netshop om det er noe der i ditt prisleie ? Lenke til kommentar
metalizer Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Nei jeg har ikke sjekket ut webshop etter å ha lest litt dårlig informasjon om siden =p Men fant en aktuell en på shg.no nå, men kan ikke så mye om data så lurte på om noen vet om dette ville vært ett bra kjøp? Det står vel ikke konkret hva maskinen heter men det er varenummer 550465 og det står shg Computers - Centrino 1.8GHz (Dothan) til en pris på 9610 kr. Noen som gidder sjekke ut denne for meg? Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kan ikke gjøre annet enn å anbefale Acer Tm 3212WXMi! Den gir deg uten tvil mye for pengene og den er rask nok til alle dagens spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå