h0ax Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt meg Gainward Geforce 6600 og sliter litt med å installere den nyeste driveren (http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_78.01.html). Når jeg pakker ut og kjører setup.exe kommer denne erroren: Setup has experienced an error. Please do the following: - Close any running programs - Empty your temporary folder - Check your Internet connection (Internet-based Setups) Then try to run the setup again. Error code: -6006 ...jaha? Endret 19. september 2005 av h0ax Lenke til kommentar
meeg Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kanskje et dumt spørsmål: Du har gjort de 3 tingene som står i feilmeldingen? Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 "Pakker ut og kjører setup exe" ? Dersom du har lastet ned "78.01_winxp2k_english_whql.exe", og kjører den, skal det gå smertefritt. Pass på å lukk alle andre program, spessielt Antivirusprogrammer osv. Lenke til kommentar
h0ax Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 ser ut til å fungere nå, jeg er ikke sikker på hva jeg gjorde da men... jeg er sikker på at jeg hadde slått av Norton tidliger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå