JohndoeMAKT Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg ble litt skuffet. (og jeg er FF fan med 1, 5, 7, 8, 9, X og halve 4 bak meg) Hadde egentlig forventet en mye mørkere historie og en mer klassisk "den umulige kampen mot det store onde". Hadde også satt mer pris på bedre forklaringer om f.eks hvem slem-gutta var. Og at Turks har mistet sin groove likte jeg heller ikke så godt. Animasjonen derimot var absolutt i toppklasse. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det er jeg litt enig i, det var liksom ikke noen spesiell forklaring på hvor Kadaj og gutta kom fra.. Det savna jeg. At the Turks var blitt snille var helt greit etter min mening. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 At de var snille var greit ja, men de var jo bare comic relief i AC. Slår hverandre ned, blir låst ute osv. Fra å være tøffinger med egen themesong til klovner. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 At de var snille var greit ja, men de var jo bare comic relief i AC. Slår hverandre ned, blir låst ute osv. Fra å være tøffinger med egen themesong til klovner. Klovner vil jeg ikke akkurat kalle dem. Selv om det er litt humor omkring dem, så har de fortsatt den 'stilen' fra FF7. Og så gir de filmen litt humor, og det likte jeg. Og de kan jo fortsatt å slåss, det ser man jo. Bomber og greier har de også. Syns Reno & Rude var kjempebra i denne filmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg likte den ikke. Actionsekvensene ble etter hvert bare repetitive og for pompøse. Jeg skjønte ikke historien heller. Filmen minna meg ikke om FFVIIs koselige atmosfære i det hele tatt. Square har bare anonymisert universet til å bli likt så mye annet jeg har sett før. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hmm, folk er så kresene Lenke til kommentar
Peri Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Klarte ikke se hele filmen.. ble for kjedelig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Klarte ikke se hele filmen.. ble for kjedelig Takk for at du forteller oss det. Det var virkelig informerende og nyttig for meg å vite. Kan jeg spørre hvor mye du så før det ble "for kjedelig"? Lenke til kommentar
Peri Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hmm tror vi så ca 40-50 mins. som cun sa Jeg likte den ikke. Actionsekvensene ble etter hvert bare repetitive og for pompøse. Jeg skjønte ikke historien heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg så den nok en gang i dag. Historien er like incomprihensible og mine meninger står fremdeles fast, dessverre. Synd at de ikke kunne utnytte FFVIIs potensiale bedre enn dette. På den annen side er jo de fleste filmatiseringer av Bibelen flopper også. Det kan jo Advent Children-produsentene støtte seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå