andre_goaaal Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Har fått umd fra Japan utrolig digg film, har noen også sett filmen? kom med mening om filmen.. Forresten fant en link som er bra Norsk tekst kan lastes hvis du kan ikke japansk Endret 19. september 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Vennligst legg en spoiler warning i overskriften hvis det trengs i senere tid. Vil ikke komme inn i denne tråden for å lese noen synspunkter om filmen og plutselig få noen fæle spoilere slengt i fjeset. Endret 19. september 2005 av Master D Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Er fornøyd med filmen, var redd at filmen skulle skuffe men det gjorde filmen ikke.. er veldig fornøyd, deres synspunkt? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg elsket den. Som hardbarka Final Fantasy-fan så var det vel ikke annet å forvente enn at jeg skulle like den da. Jeg skjønner at mange IKKE liker den, dersom de ikke har spillt FF7 og ikke kjenner til historien. Men det er deres egen feil ;P Dette er jo uten tvil en film for fansen. For de som har spillt FF7. Og litt for de som bare rett og slett liker rå action og nydelig animasjon. Her var det masse nostalgi, musikken, å se de gode gamle folkene igjen, materia, limit breaks, bahamut ++. Mangla vel nesten bare Chocobo her Det var vel det som var aller best med denne filmen (i forhold til The Spirits Within), at denne filmen virkelig ER Final Fantasy. Det er overnaturlig, og sånn liker jeg det. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ÅÅÅ som jeg gleder meg. Hvor lenge varer egentlig filmen Nevnarion? Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 1:31 ca Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Altså likte den litt. Så veldig pent ut og det var heftige kampscener, men syns hele greia ble litt tynt. Syns vi fikk litt lite informasjon om det som foregikk. De kunne ha gjort veldig mye mer utav det. Lagt til noen ekstra minutter i begynnelsen der vi fikk vite mer om alt. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Altså likte den litt. Så veldig pent ut og det var heftige kampscener, men syns hele greia ble litt tynt. Syns vi fikk litt lite informasjon om det som foregikk. De kunne ha gjort veldig mye mer utav det. Lagt til noen ekstra minutter i begynnelsen der vi fikk vite mer om alt. Helt enig. Jeg som aldri har spillt et eneste final fantasy spill sleit litt med å få med meg hvem personene var, og deler av handlingen. Jeg likte "The Spirits Within" veldig godt, og håpte at "Advent Children" skulle være like lett å fatte for en final fantasy-newb som meg. Too bad... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Altså likte den litt. Så veldig pent ut og det var heftige kampscener, men syns hele greia ble litt tynt. Syns vi fikk litt lite informasjon om det som foregikk. De kunne ha gjort veldig mye mer utav det. Lagt til noen ekstra minutter i begynnelsen der vi fikk vite mer om alt. Helt enig. Jeg som aldri har spillt et eneste final fantasy spill sleit litt med å få med meg hvem personene var, og deler av handlingen. Jeg likte "The Spirits Within" veldig godt, og håpte at "Advent Children" skulle være like lett å fatte for en final fantasy-newb som meg. Too bad... Selv har jeg spillt, men syns det var for lite. De kunne gjort mye mer utav handlingen enn det de faktisk gjorde. Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Må si meg litt skuffet jeg. Fikk FF VII til jul, da det ble lansert (97?). Jeg har også spillt og runna de spillene som har kommet etter (8, 9 og 10 og 10-2, ikke 11 dog).. Som sagt tidligere i tråden, er dette er film for de som er mer "hardbarka fans". The spirits within var kul, og litt mer hollywood aktig, mens dette etter min mening er som å se på en 1 og 1/2 time lang animert sekvens i et spill! Likevel digger jeg animasjonene, fightene og å se de gamle karakterene som vincent, cloud, sephiroth og bahumut i mer detaljert og spenstig form. Totalt sett en veldig fet film, men de kunne som sagt gjordt sinnsykt mye mer ut av storyen! Hvor er caith sith btw? :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Totalt sett en veldig fet film, men de kunne som sagt gjordt sinnsykt mye mer ut av storyen! Hvor er caith sith btw? :!: Cait Sith sitter på ryggen til Red XIII. Endret 20. september 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Høø, da må jeg ha hvert i min egen verden :!: Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kommer ikke filmen på kino da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kommer ikke filmen på kino da? I Japan har filmen vært vist på kino, men det er lite trolig at det kommer til å skje her i Norge. Final Fantasy VII er ikke like stort her som i Japan. I Japan er det mange fler som har spillt spillet, og det er en større kultur for sånn der. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg elsket den. Som hardbarka Final Fantasy-fan så var det vel ikke annet å forvente enn at jeg skulle like den da. Jeg skjønner at mange IKKE liker den, dersom de ikke har spillt FF7 og ikke kjenner til historien. Men det er deres egen feil ;P Dette er jo uten tvil en film for fansen. For de som har spillt FF7. Og litt for de som bare rett og slett liker rå action og nydelig animasjon. Her var det masse nostalgi, musikken, å se de gode gamle folkene igjen, materia, limit breaks, bahamut ++. Mangla vel nesten bare Chocobo her Det var vel det som var aller best med denne filmen (i forhold til The Spirits Within), at denne filmen virkelig ER Final Fantasy. Det er overnaturlig, og sånn liker jeg det. Enig. <<Muligens bittelitt spoiler>> Men den manglet litt dybde synes jeg, om Geostigma og Kadaj og gjengen, men ellers var den helt vill! Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 drit fet film Minus: for lite ansikts detaljer... var bedre i Spirits within. kan være verisonen som jeg så..... men tviler på at H.264 versionen var så dårlig :p Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nei se; enda en AC tråd:) Noen andre som følte seg hungri på mer etter å ha sett Last Order eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kunne gjerne sett enda mer Last Order jeg. Lenke til kommentar
Quezni Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 må si at advent children var en av de bedre filmer jeg har sett. jeg er også stor final fantasy fan og ble skuffet over spirits within når den kom. forventet jo at den skulle inneholde noe fra spillserien da. hadde enorme forventninger til advent children som ble oppfylt. Savnet Chocobo da Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg synes den var bra.. men også litt for kort.. eller var det bare at tiden gikk fort.. ? Last Order var oxo knall! Endret 28. september 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå