Gå til innhold

Blocke visning i Opera?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå lagd en nettside, men desverre når jeg tester den i Opera ser den fryktelig ut :blush:

Derfor, så vil jeg helst gjøre at det ikke er mulig å vise siden i Opera, og heller sende de som bruker Opera til et "skjema" som forklarer dette.

Er dette mulig?

Og isåfall, hva slags kode må jeg da bruke?

Er ikke at jeg har noe med Opera, men jeg har jo som sagt det problemet som er ovenfor..

Og; Jobber seff med saken om å prøve å gjøre det mulig å vise den i Opera med kvalitet..

-Lilleslem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du virkelig jeg som Opera-bruker gidder å bytte til en annen nettleser bare for å se på siden din? *le høyt* Tro meg, ingen med vettet i behold gidder å bytte til IE kun for å se på siden din. Det vil altså medføre at du mister alle de besøkende som du blokkerer ute.

Menmen, gjør som du vil.

Lenke til kommentar

Siden er da ikke lagt ut ennå, og jeg har heller ikke tenkt til å legge ut med en gang.

Må jo få fjerna de få bugsa som er igjen først, hvorav jeg da skal prøve meg på det Opera problemet.

Dette spørsmålet var egentlig en "Plan B" i tilfelle jeg ikke kom til å få fiksa det, som jeg også skrev:

Og; Jobber seff med saken om å prøve å gjøre det mulig å vise den i Opera med kvalitet..

PT: Tror du virkelig jeg bryr meg med akkurat din mening når det gjelder det der? Jeg har ikke tenkt å prøve å få deg til å se på den heller, så da er vel vi begge fornøyde?

Jaja, admin kan jo likeså godt stenge topic da, ettersom jeg ikke får særlig mye hjelp her :roll:

Lenke til kommentar

Det jeg heller ville gjort, var å vise oss siden din, med problemet, for da kunne vi kanskje hjulpet deg med det i stedet. For her inne er alle enten FF eller Opera-brukere, så å komme her med forespørsel om hvordan blokke ut Opera eller FF er bare dumt... Hadde det vært IE som hadde vært problemet, tho.. Da hadde det ikke vært noe problem å fått hjelp til å blokke brukere ;)

Lenke til kommentar
Som webdesigner skal man etterstrebe å gjøre siden tilgjengelig for alle.

Ja, det er det jeg prøver.

Jeg har en liten deadline, og det er et par dager.

Som nevnt tidligere nå, dette var en "Plan B".

Men faktisk, jeg har nesten fått retta opp den lille bugen,

så nå er siden snart god i Opera og.

Så skal jeg også takke for hjelpen jeg fikk med en gang trykket inn til brystet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...