Dragon Hunter Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Tromsø, den 13. januar 2003 Til Fiskardirektoratet i Oslo "Nu e æ førrbainna, altså. Fy fasiken, førr nokka førrbainnade skjit. Kem i hælvett e det som har fuinne opp det herre satans makkverket. Det går da fan-steiki-helsike ikkje ant å hoilde på å kuke med det here i vekkesvik, ...Main har da førr fasiken ainner ting å gjøre, einn å sette der å fettle og baille med den satans musejævelen. Kainn du innst inni grønnskodde tykjeræva førrtelle ka som er vitsen Med nokka jernskrammel som står der og gneill og hyle med en masse hælvetes lyda og blinke og blafre uta fan, og passord og ledninge og knotta som tyt ut som han tykjen overalt. Æ måtte berre ha fådd tak i en av dokker, dokker helvetes kuklæsta av nån support-gakkgakka, så skuill æ vel fansøkki ha rævkjørt dokker dit dokker høre heime, satans utvrengte fette av nån hestkuka. Kom fan ikkje hit å lur mainnskit på folk, å førtælle ka æ skal trøkke, din satans gjeddpeis. Æ har da vel førr helsike slette hauet av hysjævla før. Æ kommer te å måkke heile den forbainna data-skiten i eska og sende ho i retur- æ vil fan ikkje ha han. Med vennlig hilsen Omar Hansen fiskebåtskipper Endret 20. september 2005 av superseven Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 tror jeg banner kraftigere og mer i hverdagslig samtale Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 er den ekte? i så fall burde du fjerne navnet tell senderen. men den var litt fin ja Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 omar faktisk. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 kuklæsta av nån support-gakkgakka Hahahah Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 er den ekte? i så fall burde du fjerne navnet tell senderen.men den var litt fin ja Nei, den er ikke ekte. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det der var da vitterlig ikke noe å rope hurra for Sånn snakker vi jo hele tiden her oppe PS! Så ut som det var skrevet av en "søring" Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Den er ikke ekte. Den skal dreie seg om en pc, det ser dere vel. Den ekte ligger på home.no.net/snorrweb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det der var da vitterlig ikke noe å rope hurra for Sånn snakker vi jo hele tiden her oppe PS! Så ut som det var skrevet av en "søring" han sier noe, det må være skrevet av en søring. jeg ville ikke kalt det "nordlandsk" fordi da inkluderer du ikke troms å finnmark si heller nordnorsk. Torstein (Tromsøværingen) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 omar faktisk. Omar Hansen faktisk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sånn driver jeg på når jeg tar bussen. Ikke noe problem det. "Faaaens førrpulte stoolrygga" Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Siden jeg er fra Nord-Norge, var dette rett å slett trasig lesning. Søringer som førsøker å etterligne oss her nordpå funker ikke i det heletatt. Derfor har jeg tatt meg det bryet å omskrive hele brevet litt slik at det høres nogenlunde mer fornuftig Tromsø, den 13. januar 2003 Til ”Et supportfirma i Oslo” No e æ førrbainna, altså. Fy fan i hælvette, førr nokka førrbainnade skjit. Kæm i hælvette e det som har fuinne opp det herre satans makkværke. Det går då fan-steiki-inst-inni-det-røkokte-heite-hælvette ikkje an å hoille på å kuke med det herane i vekkesvis, ...Main har då førr fan ainner ting å gjøre, einn å sette der å fettle og baille med den satans musejævelen. Kainn du innst inni grønnskodde tykje-hælvette førrtelle ka som er vitsen me nokka jernskrammel som står der og gneill og hyle med en masse hælvettes lyda og blinke og blafre uta fan, og passord og ledninge og knotta som tyt ut som han tykjen overalt. Æ måtte bare ha fådd tak i en av dokker, dokker helvetes peislæsta av nån support-gjøka, så sku æ vel fansteiki ha rævkjørt dokker dit dokker høre heime, satans utvrengte fette av nån kuklæsta. Kom fan ikkje hit å lur mainnskit på folk, å førtælle ka æ skal trøkke, din satans gjeddpeis. Æ har da vel førr hælvette slette hauet av større idiota før. Æ kjæm te å måkke heile den forbainna data-skiten i eska og sende ho i retur- æ vil fan ikkje ha den. Med vennlig hilsen Omar Hansen fiskebåtskipper Takk for seg. Edit: Og vær så vennlig å forandre overskriften til "Nord-Norsk" i stede for nordlansk, ingenting som heter det. Endret 20. september 2005 av ED209 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Siden jeg er fra Nord-Norge, var dette rett å slett trasig lesning. Søringer som førsøker å etterligne oss her nordpå funker ikke i det heletatt.. Enig, jeg er også fra nordland, og dette var rett og slett et patetisk forsøk på å kopiere "nord-norsk skrivmåte". Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Får si meg enig her, men support gakk-gakker fikk meg til å le høyt.. Bedre slik du skrev det ja ED209. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå