Gå til innhold

Fått svar, bare og slette\stenge..


Anbefalte innlegg

Er det mulig og få sponset\lånt noe nettverk-utstyr?, som f.eks switcher..

 

Vi har alt klart untatt nettverket, så hadde vært fint om noen kunne sponset eller lånt\leid ut dette.

 

Vil også vite hva du trenger av internett, når vi har plasser til ca 100stk (regner med at det kommer 50-70)..

 

 

Hilsen FSL..

 

 

Edit: Bare og stenge posten, fikk svar..

Endret av TeAmlAmPerz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øøøøøø, ja..... kommer helt ann på hvor dere holder til etc. Jeg bruker å låne av kommunen (nå jobber jo jeg i to av kommunene som jeg holder på med, men..). Kommunen har somregel utstyr på lager som det går ann å låne.

 

 

Evt. så er det mange datapartyer som leier ut utstyr. 100 nettverksporter er ikke mer enn det jeg har av "reserveutstyr" baki bilen i tilfelle jeg trenger, så det burde ikke være så vanskelig. Hvor er det dere skal arrangere? (og når)

Lenke til kommentar

"så mye" ?

 

Her nede i Vestfold i en mye mindre kommune enn Kongsberg så har jeg til enhver tid 4-6 24-porters switcher stående på lager.... Spør med IT-avdelingen i kommunen om det er mulig å få lånt noe.

 

 

Evt. kan du sende meg en privat melding, så kan jeg komme oppover med noe utstyr. Tar noen kroner for det, men er ikke så mye.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Halve vitsen med å skrive på eit forum er at informasjonen kan vere tilnytte for andre.

Derfor er det også viktig at emnefeltet er bra slik at

1) Det kjem gode svar

2) andre som lurer på det same finner posten og svarene seinare.

 

Å endre emnefeltet til berre *LØST* eller som i dette tilfellet: Fått svar, bare og slette\stenge..

Blir totalt meinigslaust og gjer at dei som svarte kasta bort tida si med å svare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...