knutby Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som har noen meninger om Crash? Jeg ble helt trollbundet av den filmen. Har problemer ä sette ord pä handlingen. Hva skal jeg si den handler om? Menneskeskjebener? imdb En quote som sitter sterk: It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In LA, nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Synes det var en flott film. Både handling, setting og musikk var meget bra. Likte meget godt den "litt svevende" atmosfæren jeg fikk av å se den. Ante svært lite om filmen før jeg så den, og var sterkt kritisk til det faktum at Sandra Bullock og Brendan Fraser var med. Heldigvis hadde disse kun små roller og trakk ikke negativt ned. Alt i alt kanskje den mest positive filmopplevelsen i år. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Er enig med deg, er en slik film som ressigören har 110% kontroll over. När han sier du skal le sä ler du og när du skal felle tärer sä gjör du det! For eksempel under bilbrannen sä klarte han jo og flyte sympatien min hvor han ville! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Fantastisk film fra start til mål. Må si meg enig med Vice, det er kanskje den mest positive filmopplevelsen i år. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Om jeg fallt for den? Ja! definitivt! Var en ekstremt sterk film og jeg skal ærlig innrømme at jeg var så oppslukt at jeg nesten grein på de sterkeste scenene. Og det er det få filmer som får meg til å gjøre. Enig med Loffelur.. Må vere en av de beste quotene ever! Den satt seg langt inne i meg.. Er definitivt en film jeg kommer til å se om igjenn ofte Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Flott film som er på vei ned as we speak. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 go'film det ja. rett og slett. Lenke til kommentar
hunters Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Absolutt... denne havner på topp 10 lista min Fikk liksom litt DOH... følelse På positivt hvis liksom, veldig bra film Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har denne noe å gjøre med filmen Crash som kom for noen år siden? Eller er navnet det eneste de har til felles? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har denne noe å gjøre med filmen Crash som kom for noen år siden? Eller er navnet det eneste de har til felles? Nei, den tragiske "Crash" fra 1996 har heldigvis ingenting å gjøre med "Crash" fra 2004! Det er to helt uavhengige filmer. Så la deg ikke skremme bort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå