Gå til innhold

Hvilke armor set er bra for warrior?

Anbefalte innlegg

Hei...

Da min main char er lvl 51 warrior så lurer jeg på hvilken armor set jeg burde satset på å skaffe meg.

Jeg har for tiden overlords armorset som er ganske tøft, men det begynner å bli litt for dårlig for mitt lvl. Jeg har sett på imperial settet, men jeg syntes man blir altfor feit i lårene i det settet.

Jeg vet syntes self valor settet er stilig, men jeg regner aldri med å skaffe noe slikt da jeg ikke har tid til å farme high lvl instanser.

Så finnes det et oppnåelig high-lvl (end-game for min del) armor set som både ser bra ut og har noenlunde ok stats til en warrior?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja...valor settet ser jo ganske kult ut, men det kommer å ta årevis å skaffe det hehe...

Håper vel egentlig at Blizzard kommer med flere armor set som man kan kjøpe seg på AH....og med hovedvekt på design! Dem må roe seg kraftig ned når dem skal designe skulderplater og støvler. Disse er sykt overdimensjonert og det ser på ingen måte bra ut.

Lenke til kommentar

etter å ha sett et bilde av imperial settet så kan jeg kanskje "leve" med det. Og dette settet, sammen med en cloak, et armor item, og ringer og trinket som alle gir pluss på AGI, så kan vel dette bli et bra armor sett. Da får man en grei armor og styrke bak huggene, samt en ok crit sjanse. Stemmer ikke dette?

Lenke til kommentar

Spørs vel litt hva du har tengt å drive med. Vist du vil drive med PvE er vel egentlig +def å fortrekke over valor. Dire Maul dropper vel mye slikt?

Egentlig så er set items ikke helt optimalt uansett klasse...Mye heller tatt +healing/dmg gear over devout som priest.

Lenke til kommentar

Crown of Tyranny (Siste boss i strat scarlet)

Emberfury talisman (husker ikke hva han heter, men er i starten på UBRS)

Imperial Jewel (Emperor thaurissian i BRD)

Valor shoulders (Rend i UBRS drop) Arathi basin skuldre.

PvP Cloak, arathi basin cloak er kjekke å ikke så vanskelige å få.

Valor armor (drakki drop)

Battleborn armbracers (Rend drop i UBRS)

Reiver Claws (Husker ikke men det er quest reward? )

Omokks girth restrainer (warlords command quest i tårne i Kargath)

Eldritch reinforced legplates (Prince i Dire maul)

Master Cannoneer boots (Strat scarlet av cannon master willey)

Trinkets er litt værre, men prøv å få Hand of justice (General Angerforge BRD) , PvP trinket og Blackhands breadth (reward fra followup til Warlord's command quest)

Ringer er Don Julios band ifra Exhalted med AV + painweaver bra^^

Våpen; Icebarbed spear til du får The unstoppable force eller noe anet bedre som f.eks:

Obsidian edget blade (Molten Core).

Her vil du få nok +AP/Crit men sikkert litt lite HP=P Men om du alltid løper med healer så går det bra^^ foresten du må være level 60 for det meste av dette utstyre da men..

Og om noen har ide til utstyr der jeg får ca 25%-30% crit i zerker stance, 900-1100AP uten battleshout etc og 5000 hp unbuffed så blir jeg glad=p og vennligst ikke bwl x-X

Lenke til kommentar

Hvor mye tid kan man regne med å bruke på å skaffe seg Valor komplett set? eller mesteparten av det.

Er det noen deler som er spes vanskelig å skaffe?

Noen deler (andre enn wrist greave's) man kan skaffe seg før man dinger lvl 60? Eller blir det for vanskelig mht at man ikke klarer å overleve i de rette instansene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...