leifeinar Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) maskina fryser et par-tre sekunder av og til, ikke noe rytme pá det eller noe. skjer en 5-6 ganger i halvtimen. noen som har várt borti dette. har sjekka: skjer uansett varme, altsá vifte hastighet. trodde det passivt kjőla chipset hadde noen prob pga varme. tenkte det hadde med psu og gjőre, sá jeg satte ned ramen fra 2,8V til 2,7 og ned fra 277mhz til 260. kingston hyperX (2.5 3 3 8 2T) altsá for og bruke mindre strőm. artic cooling kabb ingen feil etter 7 timer prime95, den burde jo registrere hvis dette? burde jeg kjőrt memtest86? og sjekka minne? at det skjer ting der som prime95 ikke oppdager? Endret 19. september 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er ikke helt sikker på dette men har du husket i bios og slå av overvåkning av chipset vifta? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) har ikke det skal se pá det. visste ikke at det var noe sánnt noen som vet hvor i bios jeg gjőr dette? Endret 20. september 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 har rota rundt i bios, fant ingenting om overváking av chipset vifta har ogsá resatt cmos. sá alt gár pá stock instillinger. kan umulig váre varme prob, stuetempen har ramla fra 30 til 20 og det er akkurat likt.... trenger hjelp med dette! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 skulle bare si at dette ordna seg da jeg re installerte windows. sorry for 3 poster pá rad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå