javascript Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Dette problemet startet for ca. 1 uke siden. Når jeg spiller WOW så kan pcen plutselig slå av eller reboote. Det virker som det skjer når den får litt å jobbe med. Tror ikke det er skjermkortet eller strømforsyningen da dette er byttet etter at feilen oppsto. Merker ingen lagg på noen slags måte når jeg spiller. den slår seg bare av helt plutselig. Asus A7n8x Deluxe amd athlon xp2400+ 2.0 Ghz 1024 mb ddr ram Powercolor Ati Radeon 9800 pro Endret 19. september 2005 av javascript Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvilken strømforsyning har du? Har du prøvd andre grafikkdrivere? Sjekk temperatur på skjermkort og hovedkort. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg hadde samme problem med min gamle maskin. Oppdater chipsetdriverene på hovedkortet og sjekk temp. Lenke til kommentar
grautmaum Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det hadde vært greit å vist hvilken strømforsyning du har.. det kan være den ikke leverer nok til det oppsettet du har. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hadde samme problem. Dette fikset på det . Lenke til kommentar
javascript Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Stromforsyningen jeg har nå er en Q-Tec 350W Model: Atx-350 som fulgte med kabinettet, men jeg tror ikke den er problemet for Jeg hadde samme problemet med den gamle strømforsyningen som jeg byttet ut for noen dager siden. Cpu tempen ligger på rundt 30 grader så tviler på at det er noe der og. å siden jeg jeg hadde samme problemet med det gamle skjermkortet som jeg også byttet ut for noen dager siden tviler jeg også på at det har noe med skjermkortet å gjøre. Lenke til kommentar
javascript Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg har formatert å nå er det blitt enda værre. Pcen kan nå Låse seg eller slå seg av bare når jeg laster ned eller hører på musikk. Når pcen bare låser seg uten å slå seg av kan det komme en ubehagelig skurrelyd fra høytalerne/headsetet- har også prøv å skifte ram men til ingen nytte. I Biosen ser det ut som det er nok strøm å gå på, eneste er at Der det skal være +5v er det 4,81 vet ikke om det har noen betydning. ER DESPERAT! HJELP MEG HW FOLKET! ^^ Endret 20. september 2005 av javascript Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Stromforsyningen jeg har nå er en Q-Tec 350W Model: Atx-350 som fulgte med kabinettet, men jeg tror ikke den er problemet for Jeg hadde samme problemet med den gamle strømforsyningen som jeg byttet ut for noen dager siden. Cpu tempen ligger på rundt 30 grader så tviler på at det er noe der og. å siden jeg jeg hadde samme problemet med det gamle skjermkortet som jeg også byttet ut for noen dager siden tviler jeg også på at det har noe med skjermkortet å gjøre. slike strømforsyninger er farlig min eksploderte og hovedsikringene i huset spratt ut Endret 20. september 2005 av VikinGz Lenke til kommentar
javascript Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 oi :o får håpe at det ikke skjer Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Løsningen er enkel: slutt å spille! Lenke til kommentar
javascript Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Tror vel ikke det er den rette løsningen når pcen slår seg av bare jeg hører på musikk eller Laster ned. Lenke til kommentar
Disease Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Hadde akkurat det samme problemet, kasta vekk strømforskyningen og da var alt i orden.. Edit: Skrivefeil Endret 21. september 2005 av Disease Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tror vel ikke det er den rette løsningen når pcen slår seg av bare jeg hører på musikk eller Laster ned. Da kan jeg ikke komme på noe annet enn at RAMen din kan være grunnen. Søk etter "memtest86" på Google, legg det på en diskett, og boot maskinen med det. Kjør hele testen. Lenke til kommentar
javascript Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har prøvd å bytte ram. ingen effekt. Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har du skjekket skjermkort og chipsett temp? Lenke til kommentar
javascript Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 har ikke funnet program for det enda =\ noen forslag? Lenke til kommentar
javascript Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Nå blir Restarter den ikke vanlig lenger :S nå bare klikker den så blir det blåskjerm! tror ikke det er en forbedring akkurat Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har du innstalert noen nye komponenter eller er pcen helt ny? Lenke til kommentar
javascript Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Installerte driverene til det nye skjermkortet en gang til - alt OK! Fussig at slikt kan skje. Takk till alle som svarte. God helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå