Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen Rebooter under spilling

Anbefalte innlegg

Dette problemet startet for ca. 1 uke siden. Når jeg spiller WOW så kan pcen plutselig slå av eller reboote. Det virker som det skjer når den får litt å jobbe med. Tror ikke det er skjermkortet eller strømforsyningen da dette er byttet etter at feilen oppsto. Merker ingen lagg på noen slags måte når jeg spiller. den slår seg bare av helt plutselig.

Asus A7n8x Deluxe

amd athlon xp2400+ 2.0 Ghz

1024 mb ddr ram

Powercolor Ati Radeon 9800 pro

Endret av javascript
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stromforsyningen jeg har nå er en Q-Tec 350W Model: Atx-350 som fulgte med kabinettet, men jeg tror ikke den er problemet for Jeg hadde samme problemet med den gamle strømforsyningen som jeg byttet ut for noen dager siden.

Cpu tempen ligger på rundt 30 grader så tviler på at det er noe der og.

å siden jeg jeg hadde samme problemet med det gamle skjermkortet som jeg også byttet ut for noen dager siden tviler jeg også på at det har noe med skjermkortet å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg har formatert å nå er det blitt enda værre. Pcen kan nå Låse seg eller slå seg av bare når jeg laster ned eller hører på musikk. Når pcen bare låser seg uten å slå seg av kan det komme en ubehagelig skurrelyd fra høytalerne/headsetet-

har også prøv å skifte ram men til ingen nytte.

I Biosen ser det ut som det er nok strøm å gå på,

eneste er at Der det skal være +5v er det 4,81 vet ikke om det har noen betydning.

ER DESPERAT! HJELP MEG HW FOLKET! ^^

Endret av javascript
Lenke til kommentar
Stromforsyningen jeg har nå er en Q-Tec 350W Model: Atx-350 som fulgte med kabinettet, men jeg tror ikke den er problemet for Jeg hadde samme problemet med den gamle strømforsyningen som jeg byttet ut for noen dager siden.

Cpu tempen ligger på rundt 30 grader så tviler på at det er noe der og.

å siden jeg jeg hadde samme problemet med det gamle skjermkortet som jeg også byttet ut for noen dager siden tviler jeg også på at det har noe med skjermkortet å gjøre.

slike strømforsyninger er farlig :p min eksploderte og hovedsikringene i huset spratt ut :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Tror vel ikke det er den rette løsningen når pcen slår seg av bare jeg hører på musikk eller Laster ned.

Da kan jeg ikke komme på noe annet enn at RAMen din kan være grunnen. Søk etter "memtest86" på Google, legg det på en diskett, og boot maskinen med det. Kjør hele testen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...