Zyko Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Skal kjøpe meg en 6230i og ser at det er mulig å oppgradere minnet. Vet at det funker med 512Mb, men funker det med 1Gb? EDIT: Lurte på en annen ting også. Trenger en kabel for å overføre data fra PC'en til mobilen, noen som kan gi et eksempel på en bra en? Takker for alle svar! MVH Zyko Endret 19. september 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 isteden for å kjøpe kabel har du vurdert minnekortleser? kabel i usb porten og minnekortet i minnekortleser, da overfører du en del raskere enn med bare kabel. Ta en tit på det du. elers så kan du eventuelt overføre med BT, men det går nok for treigt. kabel har jeg ikke peiling på, siden jeg mener minnekortleser er mye mer bedre og praksis. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ja, 6230i støtter også 1gb. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Ja, 6230i støtter også 1gb. Oki... Men støtter mobilen den jeg henviser til? Er litt usikker siden dette står: Støtter bare 3.3V og er ikke kompatibelt med de nye Nokia-telefonene En annen ting også når jeg tenker meg om. Hvor i huleste får jeg tak i en slik "Nokia Jack Adapter"? Endret 19. september 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå