Gå til innhold

Spillverket.no: Vær så snill og flytt småprat rundt/om Wow tilbake


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vil gjerne uttrykke min misnøye med at "Småprat om/rundt Wow" ble flyttet til "Annet." Jeg er klar over Gamer sin relativt nye harde linje mot telletråder (selv syns jeg ikke den kan klassifiseres som dette), men det virker nesten som om dere er mer opptatt av postcount enn brukerne. Tråden var ideell hvis man hadde et kjapt spørsmål som ikke nødvendigvis krevde en egen tråd. Jeg skriver "var ideell" da tråden nå er så og si død. Spør du meg hører ikke en tråd om WoW hjemme noe annet sted enn i WoW-kategorien. Folk som faktisk kan svare på eventuelle spørsmål vanker kanskje i Off-topic-delen av nettverket.

 

Jeg vet at retningslinjene sier at "klager" skal taes opp per PM, men jeg håper at dere lar dette gå og at flere er enige med meg.

 

Mvh meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der var langt fra en fin løsning.

 

For det første; ett trykk for å komme seg inn på stickyen. Så trykke på linken..så skrive i tråden.

 

Sånn som det var før stickyen..

Hw.no -> OT --> Annet.. Neimen, like mange trykk. Og når man er ferdig å skrive/lese i tråden så er man i "annet"..

 

Nei, få den tilbake!

Lenke til kommentar

Tråden blir ikke flyttet tilbake. Løsningen vi har lagt opp nå er den eneste vi kan godta, og forklaring på hvorfor er allerede gitt ved flere anledninger. Denne tråden stenges, vennligst respekter de retningslinjene som er satt for dette forumet.

 

Tilbakemeldinger rundt denne avgjørelsen tas på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...