Spirre Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) ja jeg kikka på ukens tilbud nå, og de har en rekke laptoper på "tilbud" denne uka det jeg stussa litt over var de "enorme" avslaga. en laptop til 11 tusen var satt ned 150kr....er det bra tilbud så vet ikke jeg den dyreste var en til ca 21k. den hadde hele 500kr rabatt....snakk om å ta på spanderbuksene. her er lista, så kan dere se selv på disse "kjempetilbuda" http://mpx.no/default.aspx?phg=11 Endret 19. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
maedox Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hehehe, ja det må jeg si. De har finne frem spanderbuksene så det holder :!: Sikkert noen som biter på når de står oppført som ukens tilbud. Netshop er i tillegg billigere på den nederste som jeg sjekka. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dette var vel forrige ukes tilbud? De bytter i morgen tror jeg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 FØR 5 995,- NÅ KUN 5 895,- Pene saker Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Dette var vel forrige ukes tilbud? De bytter i morgen tror jeg. det var det ja? var ikke helt sikker, mene trodde mpx var ganske kjappe med å bytte, desuten husker jeg ikke at disse var på tilbud forrige uke heller dog så er det mye rart jeg ikke husker da Lenke til kommentar
larsi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Vel - ikke akkurat noe å skryte av. Uansett så spiller MPX med åpne kort og oppgir førpris. Ukens tilbud hos Komplett mangler førpris. Det er for dårlig! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dette var vel forrige ukes tilbud? De bytter i morgen tror jeg. det var det ja? var ikke helt sikker, mene trodde mpx var ganske kjappe med å bytte, desuten husker jeg ikke at disse var på tilbud forrige uke heller dog så er det mye rart jeg ikke husker da De byttet nå. Nå er det foto som gjelder denne uka Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 hm har fremdeles laptoper når jeg sjekker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå