Smirnoff Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg kjøpte nylig et nytt kabinett, type Chieftec midi-tower. Det fulgte med en PSU, 400W (også Chieftec). Uansett, det jeg lurer på er om noen vet om PSUn som følger med er den samme som selges enkeltvis. Den likner helt på denne som Komplett selger. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311384&cks=PRL Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Chieftec GPS-400AA-101A stod det på den linken din... Da er det vel bare å åpne kabbiset og se om det står det samme på psu'en som følger med .. Det virker vel naturlig at det er samme psu, hvis de har samme effekt, utseende og specs.... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skikkelig dårlig psu, fikk med en i mitt kabinett også, nå 1-2 mnd etterpå har den begynt med rare lyder og gidder ikke sende inn hele kabinettet så jeg har bestilt en tagan... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Ja, jeg kan jo bare sjekke det mot den jeg har liggende. Hvis den er verdt en liten slump penger, kan jeg vel selge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå