JPNord Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Rogue kan ta alle klasser og få bank av alle klasser Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Rogues store fordel er jo stealth, du kan somregelt velge selv hvor, når og hvordan du vil sloss. Jevnlevla er et bare å kaste seg rett på, dersom det er betydelig klasseforskjell så er det bare å vente til motstander er lav på liv, mana eller har 3 mobs på seg. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Om du vil ha Contribution Points lønner det seg jo ikke noe særlig å "vente til motstanderen har lite liv og mana, og sloss mot x antall fiender." akkurat. Selv har jeg en uskreven regel som sier seg at jeg aldri skal attacke motstandere som er under 50% HP, eller sloss mot 2 eller flere mobs på en gang. Aner ikke hvorfor helt hvorfor, men tror det har noe med at jeg ikke liker å virke "urettferdig". Det jeg verdsetter høyest med rogue er for så vidt at man kan snike seg rundt, og angripe motstanderen når man vil, uten at de kan se deg. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Føler alle ser meg uansett om jeg sniker, også bruker dem den der fryse ringen sin, eller sender opp raketter. Selv om dem er same lvl eller mindre lvl. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 jeg sa generellt. er noen issues med mage classen ja, men warlocks og priests sliter tidlig men blir bedre utover. Bedre utover? Priest? Vi har èn defensive spell vi, som er på 26 seconds cooldown MED shadowtalents. Og for sikkerhets skyld så har warriors Berserker Rage som varer i 10 sekunder, har 30 sekunder cooldown, og kan brukes mens du er feared. Warrior charger, går i berserker stance, hamstring, jeg fearer, dotter med swp og vampiric embrace, warrior bruker berserk rage og intercepter meg, mortal strike, slag, jeg prøver å heale, pummel, mortal strike, execute....død. Yeah vi blir bedre utover! Word hvis du mener Priest ikke er en God pvp klasse på lvl 60, så har du misforstått noe. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Rogue er ikke så jævla bra... min warrior tar de fleste rogues utenom de med Tier 1 epic set som har 4000hp... Lenke til kommentar
laff84 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Sånn jeg føler det som lvl 46 rogue er at når jeg er ute å gjør missions etc. alene, og møter en vilkensomhelst horde så er det stort sett lett. Bortsett fra shammys, de har så mye rare totems å dots å gudveithvadeikkehar. MEN i battlegrounds føler jeg det er et helvete, føler at rogues er hata over alt, alltid jeg som blir banka først, alltid jeg som blir morpha, eller evighatende rødsvær pil over hodet. VIsst det er store fighter med masse folk, klarer jeg som regel å ta en, etter det er jeg død, føler alltid at jeg får et par 3 stykker på meg. "SE EN ROGUE, KOM HER ALLE, VI TAR`N!!" Endret 20. september 2005 av laff84 Lenke til kommentar
Gene Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Rogue er ikke så jævla bra... min warrior tar de fleste rogues utenom de med Tier 1 epic set som har 4000hp... Jeg har 4000hp uten tire 1 set, tror det ligger næremere 4300-4500 med nightslayer Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Rogue er ikke så jævla bra... min warrior tar de fleste rogues utenom de med Tier 1 epic set som har 4000hp... Jeg har 4000hp uten tire 1 set, tror det ligger næremere 4300-4500 med nightslayer detee har 4300 elns så stemmer bra d Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hvis du mener Priest ikke er en God pvp klasse på lvl 60, så har du misforstått noe. Det har jeg ikke sagt. Du bør kanskje argumentere litt for det du sier istedet for å komme med "bedrevitende" utsagn ovenfor meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Å? hvorfor ikke? føler jeg får skadet mer med cheap shot og backstab, en og ambushe. Eller er jeg helt på jordet her ? de blinker rett ut av en cheapshot. Men da har de cooldown på blink, så da er det bare sprint. Så bruker de freeze, jeg bruker så vanish å så cheap shot på nytt så slå-slå-slå-slå- til det ligger en død mage foran meg. Warlock, Sap, kill pet, lock får panikk, jeg dreper locken. Dette funker så lenge de ikke er Rogue speccet. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) hvis du mener Priest ikke er en God pvp klasse på lvl 60, så har du misforstått noe. Det har jeg ikke sagt. Du bør kanskje argumentere litt for det du sier istedet for å komme med "bedrevitende" utsagn ovenfor meg. jeg sa at casters blir generellt bedre høyere opp, så kommer du og syter masse om prester. Warriors er mat for en god prest, hvis du blir drept av warriors i duell ligger feilen 40 cm fra skjermen stikk og melt faces a Endret 20. september 2005 av GRendal Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 jeg sa at casters blir generellt bedre høyere opp, så kommer du og syter masse om prester. Warriors er mat for en god prest, hvis du blir drept av warriors i duell ligger feilen 40 cm fra skjermen stikk og melt faces a Jeg syter ikke, jeg skriver fakta. Jeg snakker ikke om i duell, jeg snakker om i gruppe-PvP (Basin, WSG). Tror ikke jeg skal diskutere med deg mer, siden du tydeligvis har store problemer med å diskutere saklig med andre, om du har andre psyko-sosiale problemer så vennligst ikke la de gå utover meg. Forresten; Har du engang en priest character? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Å? hvorfor ikke? føler jeg får skadet mer med cheap shot og backstab, en og ambushe. Eller er jeg helt på jordet her ? de blinker rett ut av en cheapshot. Men da har de cooldown på blink, så da er det bare sprint. Så bruker de freeze, jeg bruker så vanish å så cheap shot på nytt så slå-slå-slå-slå- til det ligger en død mage foran meg. Warlock, Sap, kill pet, lock får panikk, jeg dreper locken. Dette funker så lenge de ikke er Rogue speccet. blink + sheep da? Tør jeg spørre hva du gjør? Ikke ment på noen negativ måte, men PvP-strategier er intressante. Ang. Warlock: Jeg, og veldig mange andre warlocker jeg har sett, bruker succubus som pet når de quester solo. Det er jo ikke veldig lett å drepe pet når du er sjarmert (seduce), eller har du en trinket eller noe slikt du bryter seduce med? Og hvis du bruker den trinketen for å bryte seduce, hva gjør du da når warlock bruker fear på deg? Lenke til kommentar
csboy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 For å si det slik: Jeg driter i om jeg blir knerta. Er stort sett ute etter å grinde meg noe cash og herbs når jeg ikke er i instances om dagen. Mitt poeng, som kanskje kom litt dårlig frem, er at selv den dårligste rogue eier lett en cloth'er 1vs1. Og jeg er forresten dritlei av å høre at alle roguene trekker frem at kisen i world of roguecraft filmen bruker opp alle sine cooldown på alle fightene sine. Hva er ponget med abilities på cooldown om man ikke bruker dem? Som frostmage ser jeg ikke for meg å ikke bruke opp mange cooldowns hver gang jeg har en fight mot det meste av det som er av klasser... den dårligste rogue eier lett en cloth bruker? Hæ? Hvis en rogue ikke klarer å drepe meg før "stunnen" hans går ut er han død, da får han ikke et slag på meg igjen.. Tipper også at mage har det greit mot rogue, men kan ikke si det for sikkert da jeg ikke har spilt mage. Nå er jeg bare lvl 52 da, men jeg har alikevel klart og drepe roguest både 2 og 3 lvler over meg. Faktsik så drepte jeg en lvl 60 rogue i lvl 48 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 blink + sheep da? Tør jeg spørre hva du gjør? Ikke ment på noen negativ måte, men PvP-strategier er intressante. Vanish før han får polyet meg Så Ambush / cheap shot, bli freezet, prep, vanish, ambush/cheap shot, eviscerate... Funker som regel. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) blink + sheep da? Tør jeg spørre hva du gjør? Ikke ment på noen negativ måte, men PvP-strategier er intressante. Vanish før han får polyet meg Så Ambush / cheap shot, bli freezet, prep, vanish, ambush/cheap shot, eviscerate... Funker som regel. Spilte 30/8/13 rogue, ergo jeg hadde ikke prep. Pleide å åpne med en cheap shot, magen blinker, jeg vanisher, åpner med en cheap shot og holder'n stunlocket. Regner med at han vil bruke Ice block, så gjør meg klar til å kaste blind for å hindre ham i å brukte det, og hele tiden holde han stunnet. edit: forskjellige mages reagerer på forskjellige måter, gøy å se hva de gjør =) Kan forresten vente til de sitter og drikker vann, vente til de nesten er ferdige, en ca 90% mana også angripe (sittende = 100% chance to crit) som gir deg et godt overtak. Liker ikke å lame mages med 0 mana Endret 20. september 2005 av Jungldyr Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Å? hvorfor ikke? føler jeg får skadet mer med cheap shot og backstab, en og ambushe. Eller er jeg helt på jordet her ? de blinker rett ut av en cheapshot. Men da har de cooldown på blink, så da er det bare sprint. Så bruker de freeze, jeg bruker så vanish å så cheap shot på nytt så slå-slå-slå-slå- til det ligger en død mage foran meg. Warlock, Sap, kill pet, lock får panikk, jeg dreper locken. Dette funker så lenge de ikke er Rogue speccet. Ice block mens jeg venter på blink cooldown. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Å? hvorfor ikke? føler jeg får skadet mer med cheap shot og backstab, en og ambushe. Eller er jeg helt på jordet her ? de blinker rett ut av en cheapshot. Men da har de cooldown på blink, så da er det bare sprint. Så bruker de freeze, jeg bruker så vanish å så cheap shot på nytt så slå-slå-slå-slå- til det ligger en død mage foran meg. Warlock, Sap, kill pet, lock får panikk, jeg dreper locken. Dette funker så lenge de ikke er Rogue speccet. Ice block mens jeg venter på blink cooldown. Kan vente så mye du vil når jeg har cheap shot'et deg og ikke har blink, du er død før du er ute av stun. Å når du kommer ut av det kan ikke den lusne ice blocken hindre meg i å ta vanish-ambush, å hvis du ikke er dø da så er du ikke en mage. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Om å gjøre å bruke opp mest cooldowns på 1 fyr da eller? Ambush, backstab, gauge, backstab - tar knekken på de fleste cloth/mails hvertfall. www.dagthomasolsen.com/lol.avi sørg bare for å ha mer enn 3000hp som den karen *riste på hodet* ehhe Endret 21. september 2005 av DeeTee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå