Hanzo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er jo mye snakk om imba klasser, nerfing og ting & tang. Etter å ha levla en druid og en hunter til lv60 så har jeg prøvd en masse forskjellige klasser, Shaman, mage, rogue og warrior. Men herregud, ingenting kommer i nærheten av en Rogue. Har en Rogue på Sylvanas, og jaggu skal jeg si deg at horden sliter når jeg er løs... Jeg kan velge og vrake hvem, hvor og når jeg skal angripe. Rundt min level er det bare å kaste seg uti det, ambush og sinister strike, så er stakkaren på halvt liv alt. Prøver han å heale så er det bare å gi ham et lyskespark, og fortsette med å gi ham juling. Er det 4-5 levler over meg følger jeg bare etter, venter til han har fått en mob på seg, også gir ham samme omgang. Jeg har spilt siden februar, og regner meg som en ganske erfaren WoW kar etterhvert. Så langt har jeg tapt 1 gang, og det var mot en jevnlevla hunter. Undervurderte ham og ville ikke bruke for mye cooldowns, jaggu beit jeg ikke støvet. Folk kan si hva de vil, men det er ikke bare mannen bak tastaturet, som sagt har jeg nå testet de fleste klasser, og ingenting kommer opp mot roguen når det gjelder rå damage og PVP egenskaper. En stakkars Clothi er jo dau før han får tid til å summe seg, er det overtall er et vanish og krype vekk meg halen mellom beina. Jeg er litt hekta på PVP om dagen, og koser ræva av meg i Stonetalon om dagen, og litt BG men trenger noen levler til (24 om dagen) før det blir opptimalt. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jippi, en som sier at rogues burde nerfes når han er level 24 ^^ Lenke til kommentar
geiran Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jippi, en som sier at rogues burde nerfes når han er level 24 ^^ Tja. En som har en level 60 rogue på en PvE server har ikke innspill å komme med. Vi clothere som har grinda litt på PVP vet at i 90% av tilfellene vil du aldri se roguen før du er nesten tom for mana og med moben på deg. -G Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Og poenget her er? Alle vet da at rogue er gode i pvp Lenke til kommentar
Sau Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 bare en ny "nerf omglol" tråd bare at denne gang går det ut over rouges og ikke shammys Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Spillte lvl 60 rogue, vil legge til at det av og til er _jævlig_ vanskelig å finne grupper og å få seg stuff, siden det er så sinnsykt mange rogues der ute. En rogue må generelt spille _mye_ mere for å få seg stuff en hva en priest trenger. En priest kommer også lett inn i et guild, dette gjør ikke en rogue(bare om han er serverns beste og er kjent) men en generelt normal rogue vil ha problemer med dette. Når han først finner seg en guild, ja da er det ikke sikkert at han kommer med i MC, siden det er ørten andre rogues som også vil og dermed skaper kø. En Dwarf priest vil omtrent komme med, med en gang.. Må også legge til at en rogue ikke baserer seg så mye på Equipment enn andre klasser og har dermed fordeler i low lvl.. Endret 19. september 2005 av Jungldyr Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) rogue er imba i lav lvls. desverre er det litt annerledes på lvl 60. morsomme er at mange skriker nerf rogue, men det er faen meg like mange som sier de eier rogues... rogue er lett eid av alle inkl. warlock http://learn2play.ytmnd.com/ Endret 19. september 2005 av member-60584 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 En rogue er jo sterk når han brukes til det han er best på, nemlig stealthing for så å ambushe fi. En rogue som ikke har overraskelsesmomentet vil vel ikke ha spesielt stor sjanse mot mange classes slik jeg ser det, med mindre spilleren er veldig god. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Jeg spilte en rogue til lvl 32 før jeg ble lei. Spilte lite PvP, men duellerte endel. Vant det meste selv om jeg regner meg selv som en dårlig duellant! Nå har jeg en druid på 50 og hvis jeg møter en rogue er Faerie Fire min aller aller beste venn Og Nature's Grasp, selvfølgelig ! Edit: Glemte å si. Det er en lek ! Såre enkelt, hvertfall opp til en lvl over! Endret 19. september 2005 av kristteo Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Vi clothere som har grinda litt på PVP vet at i 90% av tilfellene vil du aldri se roguen før du er nesten tom for mana og med moben på deg. -G Slutt med teite argumenter uten noen beviser. Det kommer helt an på spilleren om han velger feige taktikker, selv om det kan virke som at rogues gjør det oftest. I mitt synspunkt er det mager som alltid angriper når man har lite liv, men dette er helt subjektivt. Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 For min del går det nok på PVP honorrank. Min main er idag en druid, og det er jo tragisk vanskelig å komme seg opp i rank med en DPS som faenmeg er omtrent tilsvarende roguen min på lv24. Farmer jo ikke akuratt honor med å heale... Jeg og en Rogue kompis var i AV og vi gikk i et team. Neste dag når du sjekke honor hadde vi jo samme antal kills, men siden han drepte, og jeg hold ham i live fikk han jo mange ganger så mye honor som meg. Jævlig kjipt for en som kunne tenkt seg rank 10 og opp... Slik honorsystemet er satt opp idag synes jeg det er sinnsykt ubalansert, og favoriserer helt klart noen klasser veldig, eksempelvis rogue. Yes, min rogue er bare lv24, men hinsides foran alle andre klasser jeg har prøvd, videre så strekker min erfaring seg veldig mye lengre en som så. Jeg levla til lv60 sammen med min roguekompis, og jeg har sloss mot noen dusin av dem i BG og i raids. Det finnes ingen andre klasser som kan gi meg så forbannet med juling uten at jeg kan gjøre en dritt. Jeg er stunna hele veien til graveyarden. omgroflimba? Neida, det er ikke det jeg er ute etter. Men jeg synnes honorsystem idag er totalt på tryne for "support-klasser" som min kjære druid. Likeledes ser jeg jo at jeg får whispers i et sett for allverdens slags raid, kan velge blandt elite guildene på serveren og farmer gjennom MC hver uke. Vi avslår roguer nesten daglig, så for all del, der er det motsatt. Roguen står på sidelinja mens vi pløyer MC og han tar ut frustasjonen på å gange low-leves Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Slutt med teite argumenter uten noen beviser. Det kommer helt an på spilleren om han velger feige taktikker, selv om det kan virke som at rogues gjør det oftest. I mitt synspunkt er det mager som alltid angriper når man har lite liv, men dette er helt subjektivt. Dersom man er på jakt etter honorpoints så er det jo idiotisk å vente til magen er oppe i full mana. Du får like mye honor for en som har 10% mana igjen, og du bruker halve tiden på å knerta ham. Samme som å vente til han trekker på seg en mob eller to før du ambusher. Dersom man er på jakt etter "honor" points, og ikke en utfordring, ja så er det den taktiken du er på jakt etter. Litt ironi at beste måten å farme honor på er feige taktiker, men slik er det nå altså Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jippi, en som sier at rogues burde nerfes når han er level 24 ^^ Tja. En som har en level 60 rogue på en PvE server har ikke innspill å komme med. Vi clothere som har grinda litt på PVP vet at i 90% av tilfellene vil du aldri se roguen før du er nesten tom for mana og med moben på deg. -G Alle rogues er KOS for min warrior, så jeg vet hva ganking er jeg og, men det trenger ikke bety at de trenger nerf? Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Vi clothere som har grinda litt på PVP vet at i 90% av tilfellene vil du aldri se roguen før du er nesten tom for mana og med moben på deg. -G Slutt med teite argumenter uten noen beviser. Det kommer helt an på spilleren om han velger feige taktikker, selv om det kan virke som at rogues gjør det oftest. I mitt synspunkt er det mager som alltid angriper når man har lite liv, men dette er helt subjektivt. indeed. vanligvis når jeg blir ganka er det en hunter eller shaman. helst 2-3 om gangen. cry cry cry rogue angriper meg når jeg har lite liv. prøv å spill rogue, den classen alle hater mest. AV = kanskje drepe en, men deretter blir zerga av 39 folk. KILL THE ROGUE HE IMBA!!!!!! AB akkurat det samme. står jeg uten stealth med 4 team mates er jeg den første som blir focusa. jeg ganker ingen med lite liv og hvertfall ikke når de sloss med en mob... PvPer for morroskyld, drepe 1 player på 1 slag er ikke morsomt. jeg kan 2 shotte noob priests og mages i devout/magisters. er ikke min feil de har feil PvP gear med lite stamina. men det er jævlig crap når jeg har lyst å PvP også dør de på 2 slag.... Lenke til kommentar
shabador Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Farmer jo ikke akuratt honor med å heale... Jeg og en Rogue kompis var i AV og vi gikk i et team. Neste dag når du sjekke honor hadde vi jo samme antal kills, men siden han drepte, og jeg hold ham i live fikk han jo mange ganger så mye honor som meg. Jævlig kjipt for en som kunne tenkt seg rank 10 og opp... Slik honorsystemet er satt opp idag synes jeg det er sinnsykt ubalansert, og favoriserer helt klart noen klasser veldig, eksempelvis rogue. ... Har du prøvd å gå sammen i party? Da deles honoren likt. (Slik at healere kan få sin del av kaken). Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 prøv å spill rogue, den classen alle hater mest. AV = kanskje drepe en, men deretter blir zerga av 39 folk. KILL THE ROGUE HE IMBA!! AB akkurat det samme. står jeg uten stealth med 4 team mates er jeg den første som blir focusa. Tja, har du noengang vært healer i samme situasjon? Min erfaring at roguen er nummer 1 for farie fire og hunters mark, mens den første som biter støvet er healeren om du ikke blir meget godt passet på (noe som jo aldri skjer på alliancesiden ) Lenke til kommentar
geiran Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 For å si det slik: Jeg driter i om jeg blir knerta. Er stort sett ute etter å grinde meg noe cash og herbs når jeg ikke er i instances om dagen. Mitt poeng, som kanskje kom litt dårlig frem, er at selv den dårligste rogue eier lett en cloth'er 1vs1. Og jeg er forresten dritlei av å høre at alle roguene trekker frem at kisen i world of roguecraft filmen bruker opp alle sine cooldown på alle fightene sine. Hva er ponget med abilities på cooldown om man ikke bruker dem? Som frostmage ser jeg ikke for meg å ikke bruke opp mange cooldowns hver gang jeg har en fight mot det meste av det som er av klasser... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 For å si det slik: Jeg driter i om jeg blir knerta. Er stort sett ute etter å grinde meg noe cash og herbs når jeg ikke er i instances om dagen. Mitt poeng, som kanskje kom litt dårlig frem, er at selv den dårligste rogue eier lett en cloth'er 1vs1. Og jeg er forresten dritlei av å høre at alle roguene trekker frem at kisen i world of roguecraft filmen bruker opp alle sine cooldown på alle fightene sine. Hva er ponget med abilities på cooldown om man ikke bruker dem? Som frostmage ser jeg ikke for meg å ikke bruke opp mange cooldowns hver gang jeg har en fight mot det meste av det som er av klasser... poenget er vel at han vinner en kamp hvert 10. minutt pga cooldowns og ikke "skills" Eller whatever. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 For å si det slik: Jeg driter i om jeg blir knerta. Er stort sett ute etter å grinde meg noe cash og herbs når jeg ikke er i instances om dagen. Mitt poeng, som kanskje kom litt dårlig frem, er at selv den dårligste rogue eier lett en cloth'er 1vs1. Og jeg er forresten dritlei av å høre at alle roguene trekker frem at kisen i world of roguecraft filmen bruker opp alle sine cooldown på alle fightene sine. Hva er ponget med abilities på cooldown om man ikke bruker dem? Som frostmage ser jeg ikke for meg å ikke bruke opp mange cooldowns hver gang jeg har en fight mot det meste av det som er av klasser... den dårligste rogue eier lett en cloth bruker? Hæ? Hvis en rogue ikke klarer å drepe meg før "stunnen" hans går ut er han død, da får han ikke et slag på meg igjen.. Tipper også at mage har det greit mot rogue, men kan ikke si det for sikkert da jeg ikke har spilt mage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå