tacomodo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg lurer på dette med dependencies. Når du får et skjermbilde lang liste over dependencies som trengs, hvordan kan du vite hvor du får tak i alle de hen? Jeg mener, filnavn som xLvIczLibSourceRCpackage2.1-3-5.3.5.2.6-x-i-tredje-rpm.rpm sier meg ikke så jævlig mye. Er dette filer fra packages? Hvor skal de legges? Skal de installeres på en måte eller bare legges et sted? osv osv Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Du "må" bruke pakkesystemet til din distro, for smertefri instalasjon av programmer. Hvilken distro har du? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Suse 9.3 såvidt jeg vet. Den har sånn pakke-ordnings-ting kalt YaST tror jeg, men om jeg trykker noe som "install with YaST" så skjer det så og si ingenting. Kan se ut som noe skjer, men det går så fort at jeg ikke får sett hva det er. Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvilket program prøver du å installere? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 http://packman.links2linux.de/?action=377 Den der Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Start opp YaST, og naviger deg frem til "Endre installasjonskilde" eventuelt "Change installation media" eller noe i den duren. Velg legg til, velg ftp tast inn packman.iu-bremen.de i serverfeltet I directoryfeltet skriver du suse/9.3 Bekreft og naviger deg inn til "Legg til og fjern programvare" og søk etter vlc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå