Treblad Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Finnes det andre som liker Jedi Knight 2 her? Isåfall hva syntes dere om spillet? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det er mange av oss. Vi snyes det er kjempestas. Faktisk så er det det spillet jeg spiller mest om dagen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 14:47, Jellyfisk skrev:Det er mange av oss.Vi snyes det er kjempestas.Faktisk så er det det spillet jeg spiller mest om dagen. Spiller du Singelplayer , Multiplayer (med boter) eller på internett? Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 ja jk2 er et forpult bra spill. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Joa, mye moro, noen som har noen tips til multiplayeren, jeg synes det virker litt tilfeldig hvem som vinner en sabre duell. Er det noe knapper man må trykke mens man slår? (Vet om de forskjellige styrke gradene man kan slå med) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg spiller på nett. Når du trukker forover eller bakover samtidig som du slår slår du ovenfra og ned. Om du trykker sidelengs når du slår slår du sidelengs. Om du trykker bakover og slår når noen er rett bak deg slår du bakover. åsså har du noen spesialangrep i tillegg. Dueller er ikke tilfeldig, faktisk svært lite tilfeldighet om ikke ferdighetene er svert lave. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Gå til: http://www.jediknightii.net Der finner du en mod som innebærer helt forandret sabre-gameplay. (som prøver å eliminere den "random" følelsen) Jeg tror at den fortsatt er på news/førstesiden, så hvis du scroller litt ned finner du den sikkert. Kan vel nesten nevne at jeg synes JK2 er genialt jeg med... :smile: Er faktisk det beste spillet jeg har spillt i år, til og med WarcraftIII må bøye seg i støvet for dette spillet. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Jeg må faktisk si meg enig at Jedi Knight 2 er bedre en Warcraft III , CAT-scan. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg også, men jeg velger å utelate den "tilogmed"-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå