roxxx Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg er på jakt etter et digitalt kamera som også kan brukes som webkamera. Er det noen som har noen anbefalinger på dette? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har selv et Panasonic NV-GS15EG. Dette funker ypperlig som webkamera. Og er et ellers helt greit kamera. Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Jeg skrev vel kanskje ikke utfyllende nok, jeg mener digitalt bilde kamera, ikke video, men takk for tipset! Jeg hadde forøvrig et Sony 3ccd videokamera en gang, som jeg brukte som web cam, og da var det klare bilder gitt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvordan bruke digital kameraet som webcam? har en casio z55 Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Hvis kameraet kan brukes som webcam finner du det i veiviser for lyd og videojustering, under verktøy i påloggingsvinduet for msn messenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå