Goonie Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! kjøpte meg nytt skjermkort forleden, et "Sapphire Radeon 9600 PRO Atlantis AGP 8x 128 MB DDR", Får det ikke til å funke Nå har jeg brukt flere dager og skjønner fortsatt ingenting.. her er PC specs'n iallefall : HP Pavillion A815 AMD Sempron 3000+ VIA Unichrome S3 integrated graphics ( ) Belkin 802.11g Nettverkskort 703 MB RAM Det ligger nok en konflikt en eller annen plass mellom det integrerte skjermkortet og det nye.. Men jeg har prøvd alt, Til og med ringt HP support, men de hadde ikke peiling.. Og det nytter iallefall ikke å gå inn i BIOS å deaktivere det, For i BIOS står det ingenting om skjermkort.. Lurer på om det er noen som har peiling på hva som er galt? Det som skjer etter jeg har satt inn skjermkortet er at Windows ikke starter driveroppdateringen selv, jeg må gjøre det.. Jeg får beskjed om å starte maskinen på nytt, så jeg gjør det, Jeg kommer inn i "velkommen" skjermen til windows og maskinen starter på nytt, gang på gang Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ja det er bra at du vil bli kvitt integrert grafikk. Men hvorfor har du 703MB ram? Du kan forsøke å starte opp maskinen i sikkermodus, men det er mulig at du må legge inn windows på nytt(windows er så tungvint til tider). Siden du kommer inn i BIOS, og dermed får skjermbilde, så må skjermkortet fungére. Hvilken strømforsyning har du? (merke og effekt) Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Burde stå i BIOS, under Integrated Perhipals(**leif i know**)-Onboard VGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå