Gef Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Oppretter denne tråden for oss som liker Hip Hop. Føler den diskusjonstråden blir litt rotete for oss som er interessert i tips til musikk. List opp dine favoritt artister/låter, både nye og gamle, med høy "shake your bootey" faktor! Her er mine sanger: Ying Yang Twins - Put That Thang Down Ying Yang Twins - Salt Shaker Ying Yang Twins ft. Pitbull - Shake Ying Yang Twins - Naggin Lil Jon - Freak A Leak Trina - Dont Trip Lil Jon & The East Side Boyz - What You Gonna Do Pitbull - Get On The Floor Pitbull feat. Lil Jon & Scrapp - That's Nasty Twista ft. Pitbull - Get Down Hit The Floor Snoop Dog ft. Pharrell - Drop it Like its Hot T.I. & The P$C feat. Lil Jon - I'm A King Chingy - Holidae In Rist løs Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Må det være "shake your booty"-sanger, eller kan det være generelle hip-hop-favoritter? Du bør vel for øvrig skifte emnetittelen til noe mer beskrivende. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Må det være "shake your booty"-sanger, eller kan det være generelle hip-hop-favoritter? Du bør vel for øvrig skifte emnetittelen til noe mer beskrivende. neida, list opp din favoritt hip hop du Emnefeltet er bra nok etter min mening. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jaja, whatever you say Westside Connection - King of the Hill Westside Connection - Izm Westside Connection - Gangsta Nation NWA - Natural Born Killas Wu-Tang Clan - Who the fuck is 50 cent? 50 cent - My Buddy 50 cent - True Loyalty The Game - 300 Bars And Runnin' The Game - Mr Potato head 2pac - Hit 'Em Up 2pac - Changes 2pac - Brenda's Got a Baby 2pac - California Love 2pac - Runnin' (Dying to live) Necro - Dead Body Disposal Necro - Scalpel Necro - The 10 Pimp Commandments Ice Cube - You Can Do It Er noen låter jeg har hørt mye på i det siste, i hvert fall. Hører for øvrig mest på album i sin helhet. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 For mye til å liste opp, men jeg skal prøve: 2pac - Hit'em up 2pac - California Love D12 - How come Busta Rhymes feat. DMX & Jay-Z - Why we die Common - Retrospect for life Common - The light Dr. Dre - Still D.R.E. Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Fuck wit Dre day Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Nuthin' but a G thang Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Next Episode Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Deep Cover (1-8-7) Dr. Dre & Ice Cube - Natural Born Killaz Dr. Dre feat. Eminem - Forgot about Dre Obie Trice feat. Dr. Dre - Shit hits the fan Eminem - Bitch Please II Eminem - Rock bottom The Game feat. 50 Cent - Hate it or love it Gangstarr - Battle Gangstarr - You know my steez Gangstarr - Moment of truth Ice Cube - It was a good day Jay-Z - Takeover Jay-Z - Izzo Jay-Z - Heart of the city (Ain't no love) Kanye West - All falls down Kanye West - Family Business Kanye West feat. Lupe Fiasco - Touch the sky Kanye West feat. Consequence & Cam'Ron - Gone Lloyd Banks - I'm so fly M.O.P. feat. Busta Rhymes & Remy Martin - Ante Up Remix M.O.P. - Cold as Ice Nas - New York state of mind Nas - The world is yours Nas - Memory lane (Sittin' in da park) Nas - The message Nas - Ether NWA - Straight Outta Compton NWA - Fuck the police NWA - Express yourself Outkast - The whole world Outkast - Hey ya Snoop Dogg - Gin & Juice Snoop Dogg - Gz and hustlas Snoop Dogg feat. Master P & Butch Cassidy - Lay Low Talib Kweli - Get by Timbuktu - Alla vill til himmelen men ingen vill dö Timbuktu - Det löser sej Warren G feat. Nate Dogg - Regulators Xzibit - At the speed of life Xzibit - Paparazzi Xzibit - The Foundation Xzibit - Carry the weight Her burde det være noe for enhver smak. Forøvrig skuffende å se at Gef, som jeg anser som en meget oppegående person, har slikt søppel som sine favorittlåter innenfor hiphop. Spør du meg kan crunk ta seg en EVIG stor bolle. Men men, det er bare min mening Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ah, ja, må ikke glemme det meste av Biggie heller. Utrolig stabil rapper, selv om jeg mener han ikke når opp til hælene på 2pac på sitt beste. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Organism 12 FTW! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Den derre ''gangstas paradise'', eller noe.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Må ikke glemme Dr. Dre feat. Hitman & Knoc-turn'al - Bang Bang Lenke til kommentar
ESand Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Har fått helt dilla på "Mattafix" med sangen "Big City Life". synes denne er ganske rå Endret 21. september 2005 av AirwiG Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 *Ha i mine innlegg* Skal få til en liste her snart, men orker ikke nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ice Cube - You Can Do It Timbuktu - Alla vill til himmelen men ingen vill dö 2pac - Changes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå