nikk0 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Som topic sier, så er mitt problem en ny 24pin psu, på mitt 20pin hk. Jeg vet at det går å sette den nedi, men jeg husker ikke hvilken side av kontakten som skal stikke ut på den ene siden. Noen som vet? Evnt. bilde for å gjøre det lettere å forstå? Takk. -nikk0- Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Fra festetclipsen i midten så er det lenger til enden på ene siden enn andre, der er selvsagt de som er "tilovers" Men om man bør gjøre det på den måten istedetfor å bruke en overgang vet jeg ikke om er lurt eller dumt.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Den går vel nedi kontakten på bare en måte?! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Fra festetclipsen i midten så er det lenger til enden på ene siden enn andre, der er selvsagt de som er "tilovers" Det er like langt til hver siden fra festeclipsen. =) Og jeg fant ut av det. Den går bare ned en vei uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå