jackrabbiten Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvor tar dere u'en fra? WoW uttales vel OaO på rettmessig engelsk Lenke til kommentar
slez Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) wåw. Edit: eller nei våv. japp Endret 19. september 2005 av slez Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvorfor ikke bare si World Of Warcraft så er man ferdig med den saken Det gjør jeg! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 "WåW" med dialekt. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skifter mellom "wow" og våv.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Våvvv Second that. For å legge enda mer vekt inn i diskusjonen kan vi kanskje ta med rasene også? Jeg føler i hvert fall en trang for å vise hva jeg sier, siden jeg og flere kamerater er litt uenige om hvordan de uttales. Undead = Un-dead (altså rett frem) Troll = Tråll Tauren = Tååren Orc = Årc Human = Hjumen Dwarf = Dvårf Gnome = Gnåme Night Elf = Naijt Elf Det vi er uenige på er vel egentlig bare Tauren, siden jeg sier Tååren, mens de andre sier Tau-ren. Sier akkuratt det samme som deg.. bare at gnome, er sier jeg som "Nåum". eller bare gnom noen ganger Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bære sære oslo vest folk som sier "væuv" Sier "vov" Lenke til kommentar
-jH Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 det går stort sett i WoW... bergenser Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg sier våvv, selv om det høres ut som ei entusiastisk bikkje. Våvv! Våvv! <pese pese logre> Spill vøørd åff våårkraft du også! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ja, wåw. Men sier dere wåld åf wååcraft? altså en rund R Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) sier våvv såklart! Endret 19. september 2005 av NightKeeper Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Veove - Ve - O - Ve Kan også finne på og si wåvv. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Våvvv Second that. For å legge enda mer vekt inn i diskusjonen kan vi kanskje ta med rasene også? Jeg føler i hvert fall en trang for å vise hva jeg sier, siden jeg og flere kamerater er litt uenige om hvordan de uttales. Undead = Un-dead (altså rett frem) Troll = Tråll Tauren = Tååren Orc = Årc Human = Hjumen Dwarf = Dvårf Gnome = Gnåme Night Elf = Naijt Elf Det vi er uenige på er vel egentlig bare Tauren, siden jeg sier Tååren, mens de andre sier Tau-ren. Sier akkuratt det samme som deg.. bare at gnome, er sier jeg som "Nåum". eller bare gnom noen ganger Sier det som resten jeg og, hvis jeg ikke bruker norske ord da. Gnom, alv, menneske, dverg osv. Er litt artig å bruke norske ord for talenter/skills og, f.eks ødeleggelsetalenttreet til warlock. Vovvv, bruker også World of Warcraft ganske ofte. Er ei i klassen som sier wåååååv. edit: mr. cumma Endret 19. september 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) WåW FTW EDIT: Leif :!: Endret 19. september 2005 av Øssa Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Vovv Gnome = Gnåme Gnome uttales med stum g som i gnoll (nåll). Det blir i dette tilfellet nåum, som tidligere nevnt. Endret 19. september 2005 av Proidiv Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg sier vååååååååååååååååååvvvvvvv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg