Steinar h Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Trodde du at krigen var over? At vi bare skulle begrave de døde, pynte gravene med liljekonvaller og røyke fredsdop under en himmel overstrødd med hvite duevinger? Vel, da må du tro om igjen, pasifistsvin! Les mer Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Flott artikkel og herlig humor. Jeg elsker humoren din Jeg leste faktisk omtalen kun fordi det var så artig - jeg bryr meg svært lite om spillet Lenke til kommentar
Steinar h Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hyggelig å høre. Jeg er helt for humor, klart det gjør leseopplevelsen bedre. Generelt leverer spillanmeldere alt for lite kreativitet og lekenhet - det er lett å la seg prege av en slags forutbestemthet om hvordan anmelderspråket skal være. Så hvis jeg klarer å unngå å ligne alt for mye på andre anmeldere, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 "powerpoint suger", haha, genial review! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 "Det er alltid greit å finne aktive servere og dataene flyter lett og fint som diaresmitte i en middels stor militærleir. " En litt spesiell måte å gi kompliment på..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg