w00pla Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har et Soundblaster Audigy player, da kabinettet mitt har en firewire port i front og jeg vil benytte den så lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem for å koble opp dette. Hvis det går an da. Noen som kunne hjulpet meg med pin-out informasjon. Jeg har søkt litt på google, men har ikke funnet noe. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 17:55, Tresprit skrev:Har et Soundblaster Audigy player, da kabinettet mitt har en firewire port i front og jeg vil benytte den så lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem for å koble opp dette. Hvis det går an da.Noen som kunne hjulpet meg med pin-out informasjon. Jeg har søkt litt på google, men har ikke funnet noe. Så fremst den firewire porten i front ikke er tilkoblet noe, så kan du jo alltids kjøpt en IEEE1394 forlengelseskabel. Koble den i lydkortets utgang, strekke den inn i maskinen igjen og koble til på den porten i front. Billigste måte, men litt jalla måte å gjøre det på. Jeg ville nok kjøpt et firewire kontrollerkort, de har ofte en intern port som skal brukes til slikt. :smile: Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Tingen er jo da at frontporten har mange plugger som er beregnet på å kobles til internt. Har ikke lyst på en kabel fra baksida og frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå