andnet Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Midt under en "game" i warcraft 3 ble jeg disconnected og datt ut av battle.net. Etter det har jeg ikke kunnet connecte til mirc/battle.net/andre online spill. Har restartet pc og adsl-modem, tatt av firewall, men ingenting har hjulpet sålangt. Surfing fungerer som normalt, har ikke router så eneste firewall er windows`. Noen som har ide om hva som gjør at jeg ikke får koblet til? evnt løsning? takker for svar Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvis du har TELEHORE adsl så er har dem nok spera alt bortset fra web, du må sende mail til [email protected] og spøre hvorfor dem har sperra det, normalt er det pga, virus,spam, osv.... Lenke til kommentar
andnet Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 takk for svar. har skjedd 5-8 ganger før de siste 2mnd, men da tok de vekk hele forbindelsen, håpte på det kunne vere noe annet denne gangen :\ kommer til å bytte til bluecom/nextgentel snarest, hvis ingen bryter inn med noen urovekkende erfaringer eller tips som gjør at jeg velger en annen leverandør Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Skal du bytte leverandør så gå for all del ikke for nextgentel hvis service betyr noe som helst. Har selv erfaring med lange telefonkøer, manglende tilbakemeldinger og generelt dårlig kundebehandling. Sånt er ikke noe gøy dersom linja skulle trøble, noe som kan skje hvem som helst. Endret 19. september 2005 av ^ViFtA^ Lenke til kommentar
andnet Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Greit å vite har nesten bestemt meg for bluecom, leverer best kbps/kr av de to nemnte og har hørt at det er god kundeservice, bl.a en kompis av meg som slapp å betale de 2 første mnd fordi han hadde et par hundre mindre kbps en han skulle hatt. noe sånt hadde aldri skjedd med telenor vertfall. Forresten forrige gang jeg ringte til telenor sa autostemmen "forventet ventetid 5min", når jeg fikk svar såg jeg på minuttelleren på telefonen; 01.12 (t!). styr unna telenor Lenke til kommentar
andnet Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 har snakket med telenors kundeservice og det er visst ikke det som er problemet alikenvel. noen med tips om hvordan jeg får rettet opp i dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå