Gå til innhold

Ny TG Hdd, vilken burde kjøpes?

AT1S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal på TG 06, og da trenger man jo seff nye hdd'er. Jeg skal kjøpe 2 på enten 200 ell 250 gb.

Men! Det har seg sånn at de 2 sata kontrollerne som er på hk'te mitt ikke virker, så da må det bli IDE!

Vilke hdd'er ville DU kjøpt?

hm hvor gammelt er hket ditt ? hvis s-ata kontrollerne ikke virker, så får du det jo på garantien hvis det er under 2 år gammelt. det ville jeg gjort først i hvertfall.

Lenke til kommentar
Har du ledige ide porter og ikke gidder å bry deg om sata kontrolleren kan du jo like godt kjøpe ide disker til lagring! Seagate sin 7200.8 serie er jeg veldig fornøyd med vertfall.

Jeg liker Western Digital jeg da, men jeg kan jo prøve! Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp nå. Det er noen måneder til TG06. Innen den tid vil du le av 300GB fordi det er så lite.

Tull! Kjøper han 640gb nå så tror jeg han har en god stund! Om det varer ut TG skal jeg ikke si noe om (det hadde ikke gjort det til meg, tror jeg ikke). Men han kan jo like godg kjøpe de nå hvis han har lite plass, men har han nok plass framover, men må skal ha n ye disker til tg lønner det seg jo selvsagt å vente!

Lenke til kommentar
Ikke kjøp nå. Det er noen måneder til TG06. Innen den tid vil du le av 300GB fordi det er så lite.

Tull! Kjøper han 640gb nå så tror jeg han har en god stund! Om det varer ut TG skal jeg ikke si noe om (det hadde ikke gjort det til meg, tror jeg ikke). Men han kan jo like godg kjøpe de nå hvis han har lite plass, men har han nok plass framover, men må skal ha n ye disker til tg lønner det seg jo selvsagt å vente!

Litt lite plass kanskje...220gb tilsammen... jeg har akkurat formater, så det er nokk nå, men det trengs mer på TG :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...