kilogram Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ny Windows Vista-beta hver måned Microsoft lover å komme med en ny betaversjon av Windows Vista hver måned frem mot lanseringen. Selskapet skal ha fått mye positive tilbakemeldinger fra tidligere teknologiforhåndsvisninger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Begynner å endre mitt syn på Microsoft etter at jeg oppdaget Channel9, hovedsakelig en videoblogg full av intervjuer med MS-folk. Virker som om selskapet har skjønt at skal de endre det litt dårlige image-et som de har, og både denne nyheten og måten de presenterer seg i blogger og intervjuer den siste tiden har vært kjempepositivt. Sjekk ut channel9 for mer informasjon om både Vista, samt mye mye annet! (masse godt linux og mac-stoff der inne og, skal du se). Lenke til kommentar
G Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Interessant, kan hende Microsoft vil forsøke å gi ut mer feilfri programvare med dette initiativet. Det var isåfall jammen på tide. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Slett ikke dumt med mange "beta"-versjoner. Lenke til kommentar
Res Cogitans Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Fremtidige ms os blir som parasitter med et sugerør i lommeboka og to i prosessoren. De vil freidig okkupere datamaskinen din og se på den som sin egen. I bytte mot råderetten over egen maskin blir du prakket på det ene ubrukelige, ressurskrevende jallaprogrammet etter det andre. Prøver du å fjerne disse uønskelighetene så må du regne med å svare på tiltale fra OS (Overordnet Systemhersker). Skulle du ha innsikt nok til å utnytte OS` svake punkter og kanskje fjerne Udugeligware mens OS ikke er oppmerksom, så vil OS med stor sannsynlighet bli vrang og gretten og kanskje helt psykotisk. Ja mye galt kan sies om retningen MsOs går i, men usosiale er de vertfall ikke. Xp tar selvmord om det ikke kommer i kontakt med moderparasitten innen 15 dager etter installasjon. Og OS virker mye mer interessert i å oppdatere seg selv og uønskelighetene sine, og i å oppdatere moderparasitten om tilstanden, enn i meg og mine preferanser. Om noen år (blakckcomb?) må man nok scanne inn en personlig underskrevet søknad noen dager i forveien dersom man vil koble fra nettet eller skru av antivirusen stund. Jeg innser at jeg har mer på hjertet angående MS enn hva som lar seg skrive i løpet av et kort liv. Feilfri programvare er en myte, men når blackcomb (kanskje til og med noen versjoner av vista) skal tappe cash fra kontoen min for hver måned, hver dag, hver time eller hvert minutt det brukes så blir det to ganger linux og en stk freebsd i mitt utvalg. Ms teknologien har heldigvis ikke kommet lengre enn at dette lot seg skrive på xp uten gretne innvendinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå