Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt "12 v Dimmer"?

cantscrew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En rheostat, eller et potmeter er vel det du er ute etter. Jeg er også på jakt etter det, men har ikke funnet noe som kan brukes ennå.

Noen som vet om noen webshopper??

Du har jo noen alternativer da. Du kan jo kjøpe deg en Rheobus som kan kontrollere x-antall vifter av gangen.

Eller en Zalman Fanmate, som kontrollerer en vifte av gangen. Dvs en Fanmate for hver vifte du vil stille på. Har ikke noen url men du kan jo søke på diverse webshopper.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 17:50, cantscrew skrev:

Jeg trenger å ha muligheten til å justere viftene til kabinettet mitt, men hvor får jeg kjøpt en slik for 12v?

Hei, vi selger det for 750,- i Hyttebutikken hvor jeg jobber. Vet ikke hvordan prisen står i forhold til andre forretninger, men den er ment for blant annet solcelleanlegg (12V).

Lenke til kommentar

Quote:

Langbein skrev (2002-08-15 20:45):

Noen som vet hva slags løsning som brukes for å justere spenningen i DigitalDoc 5? Er vel ikke noen rheostat det vel?

Den bruker nok regulatorer antar jeg. Siden det er digitalt med trykk-knapper og display er nok de regulatorene styrt gjenom en liten microcontroller og adkonvertere eller noe.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-16 11:49, PumpAction skrev:

Se på biltema under båt! Ca 350 trur eg før en som tålt en go del amp. Men den var ikke fin akkurat

Nei, ikke til den prisen. Skjekket akkurat hos maritim. De hadde en 3 amp til 160,- men spesielt smekre er de ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...