Gå til innhold

Noe å gjøre istedet for å følge med i timen

Knipsy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal lage bullshit bingo til neste norsk time :yes:

Norsk på VGS må være det kjedeligste i verden, bare et halvt år til jeg er ferdig med faget for resten av livet.

Tegning er alltid en suksess ja. Ellers bruker vi å se på klokka når den nærmer seg 13:37, lage rare ting på kalkulatoren, plage medelever, gå på do(kantina), kaste ting rundt i rommet osv..

Lenke til kommentar
Jeg skal lage bullshit bingo til neste norsk time :yes:

Norsk på VGS må være det kjedeligste i verden, bare et halvt år til jeg er ferdig med faget for resten av livet.

Tegning er alltid en suksess ja. Ellers bruker vi å se på klokka når den nærmer seg 13:37, lage rare ting på kalkulatoren, plage medelever, gå på do(kantina), kaste ting rundt i rommet osv..

Helt enig VGS-norsk er det kjedeligste i hele verden.

Lenke til kommentar

Haha, gled deg til Ex.Phil-forelesningene på universitet. ;)

Ohoihoi.. Du skulle bare visst. Ex.Phil har mange kvantasilliarder bedre forelesere enn de trøtte gamle gubbene av noen matematikkforelesere du kan komme borti etterhvert. Fy faen. Universitetet i Oslo, that is.

Edit: Men stoffet derimot, ok da..

Endret av zimen
Lenke til kommentar

Haha, gled deg til Ex.Phil-forelesningene på universitet. ;)

WLAN..?

Overlevde VGS med å sove, ha mye data-fag, samt sitte bakerst med en som hadde samma innstilling som meg. Vi fant på alt mellom himmel og jord.

Et godt triks mot slutten av timen, er å psyke ut de andre til å tro at timen er slutt. Du klapper igjen bøkene (flere ganger), åpner og lukker penalet ditt (med glidelås), rister litt i sekken din, osv. Etter noen timer med samma greia, så går det automatisk. Funker jævli bra.. :) Spesielt om det er en 2-3 personer som gjør det, som sitter litt spredt rundt i rommet.

Lenke til kommentar

Hva med å følge med i det hele tatt? Fks hvis du gir blanke F i Norsk i VGS ( Vk2 ), så har du nok ingen notater heller. Tenk deg om du kommer opp til Artium. Da Sliter du som en hore uten hallikk da. Så følg med litt, men du kan ha det moro også til tider. Når du mener ting ikke angår deg. Da kan du laste ned masse spill på mobilen og spille =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...