Gå til innhold

Amobil.no: Ros til amobil!

Anbefalte innlegg

Vil herved starte en tråd for de som vil rose Amobil.no, og komme med positive tilbakemeldinger!

Jeg vil bare si at amobil, i løpet av den tiden jeg har fulgt litt med, bare har blitt bedre og bedre, og blir oppdatert oftere og oftere! Veldig bra!

Amobil.no er en av de 3-4 sidene jeg sjekker automatisk når jeg kommer inn på nettet, og med den kvaliteten de leverer, vil jeg fortsette med det!

Takk for en kjempeside! :D:thumbup:

Endret av hosthus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Caps er store bokstaver.

Mao, bytt ut de STORE BOKSTAVENE du har i topic til feks, "Ros til amobil".

OnT: amobil er en knaterside, slik som resten av hw-nettverkets sider.

Hehe, burde kanskje forstått det....

Takk for hjelp, capsen er tatt av....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hehe. litt morsom tråd dette her. Ellers kan jeg jo være med å rose Amobil. Bra side. Bare håper de fikser dette designet på det nye forumet. Likte bedre det gamle. Ellers har Amobil mye nyttig som prisguiden og tester. Den er god som gull når jeg handler på nett.

Lenke til kommentar
Var en fyr som hadde vært med å startet amobil som var på skolen min. Han var unge Sv leder eller noe sånt. Snakket storsett bare om bedriften sin... Sær fyr..

5007123[/snapback]

Hehe..... er det deg..? :p Du vant jo ikke akkuratt den debatten der da! Men mem, alt i alt var du vel ikke helt forfærdelig :p

Lenke til kommentar

Jeg syns at amobil.no er veldig bra. Det er alltid masse nyheter, tester og et aktivt forum. Dere er kanskje litt strenge, men etter det jeg har sett, så gjør det at forumet har veldig høy aktivitet alikevel, og vi slipper alle dårlige emnetitler, feilposter o.l.

Syns det "nye" forumet er fint, men skal alle feilene bli fikset snart. "Mine innlegg" hint hint... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...