Gaardon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) når jeg prater i mikrofonen min kommer det ikke lyd i den men hvis jeg hører på musikk kan jeg bare høre musikken, men ikke hvis jeg prater. Er det noen som vet hvordan dette fikses? Endret 19. september 2005 av Cs freak Lenke til kommentar
radiated Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sannsyligvis ingen om du ikke forteller hvilket lydkort og hvilken mikrofon det er snakk om... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! Jeg har også problemer av og til etter jeg har brukt TV-kort programmet jeg bruker. Når jeg da etterpå går inn på feks TeamSpeak (samtaleprogram) funker ikke micen. Løsningen for meg når dette skjer er å starte MSN Messenger (hakke testa med Windows Messenger) og starter den derre audio-wizarden. Når jeg da kommer til mic-oppsettet sier den at micen ikke er aktivert og spør om jeg vil aktivere den. Etter å ha svart Ja på denne - funker micen som ei kule! Denne innstillingen finnes ikke i lydegenskapene - og den eneste måten jeg har funnet er at et annet program fikser aktiveringen... Prøv! *Tronaldo* Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 jeg har creative sb audigy 2 zs Lydkort også har jeg Trust Multi Function 310 hodesett med mikrofon Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Vet du hvor jeg kan finne tronaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå