Gå til innhold

Et par spørsmål vedrørende wow!

Anbefalte innlegg

1. Er det mulig å sende mer enn en pakke samtidig med posten? Vet at ikke dette gikk fra starten av, men er det nå en mulighet etter patching? Og evt hvordan gjør man det?

2. Da jeg til tider har problemer med å targete fiender pga team mates som står i veien, finnes det en button for å velge nærmeste fiende eller noe slikt?

3. Hvilket level bør man være for DM? Meg som er hunter lvl 21 og min palavenn som er pala lvl 20 har lyst å rulle gjennom DM i kveld. Vi har opp mot det beste utstyret vi kan ha på vårt level, så det skal ikek stå på det. Men hvor mange medhjelpere tror dere vi trenger for å klare DM i kveld? Vil helst ikke prøve flere ganger.

4. Til dere andre der ute som er enchantere. Jeg har nå enchanting med skill 70. Ja vet det er dårlig, men dere aner ikke hvor mange grønne items som har gått med i prosessen hehe (eller dere aner :thumbup: ). Men uansett, på hvilken skill kan jeg forvente meg å kunne mestre en nyttig enchant?

5. Tenke å ha et yrke nr.2 som er enkelt og ikke krever mye innsats for å tjene en slant. Jeg tenkte på skinning. Er det fort gjort å tjene penger på dette? Min main char har både mining og engineering.

6. Angående petten min. Jeg ser at på actionbaren til petten så er det lyskiom en gulhvit bevegende sirkel på en ability som f.eks growl. vil det si at denne alltid er PÅ? Jeg har aldri gjort noe annet enn å trykke på angripknappen og så slåss petten til døden. Kan jeg trykke på actionknapper for at den skal taunt'e eller noe? eller bruker den skilsene den har uavhengig av hva jeg trykker på?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Ja det er mulig med en addon, som jeg kan finne ut hva heter når jeg kommer hjem fra skolen.

2) TAB knappen "toggler" mellom fiendene med den du ser rett mot og helst er nærmest først.

3) Du trenger bare 3 til mellom level 18 - 28, gjerne en tank litt opp i 2o levelen.

4) Den vet jeg desverre ikke, siden jeg aldri har vært enchanter. men tror det er ganske høyt oppe (om du virkelig skal tjene penger på det)

5) Skinning er lett og tjener godt på det men om du tar det så start fort! kjedelig å tilbringe maaaassse tid i the barrens for å trene når du er høy level.

Håper det hjelper! ^^

Lenke til kommentar

Ahh takk choo...det der hjalp en god del. Angående at man må bruke addon for å sende mer enn en pakke med post så tror jeg at jeg står over. vil helst ikke bruke addon i wow, da det alltid blir problemer med patching og div.

Da får jeg begynne med skinning umiddelbart da! :thumbup:

Hmmm...kanskje petten min (en bjørn) kan regnes som high lvl tank? hehe...den har ihvertfall fungert ypperlig som tank for meg og min palavenn. Selv om den har død en god del ganger mer enn meg og ham hehe...Er vi døden nær så sender jeg petten i angrep også flykter meg og palaen med halen mellom bena! Den stakkars bjørnen min har ofret livet for oss en haug med ganger i slike situasjoner hehe

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

1. Last ned CT_Mail fra curse-gaming.com.

2. Tab.

3. Hvis dette er tilsvarende Wailing Caverns for horde, så er rundt 20 et ok level. Helst ta med så mange som mulig, helst warrior, priest og mage.

4. Kommer an på hva du mener med nyttig. At du tjener penger på det? Lenge. At du kan bruke dem? 110-125, da får du "lesser agility" på cloak og boots.

5. Skal du tjene penger, mining + skinning. Dropp enchanting, da det bare er et pengesluk inntil videre.

Lenke til kommentar
4. Kommer an på hva du mener med nyttig. At du tjener penger på det? Lenge. At du kan bruke dem? 110-125, da får du "lesser agility" på cloak og boots.

5. Skal du tjene penger, mining + skinning. Dropp enchanting, da det bare er et pengesluk inntil videre.

Jeg tenkte ikke tjene så mye penger på dette da. tok enchanting for å ha mulighet til å enchante items på meg selv, min palavenn og utstyret på min main char (51lvl warrior). Main char sender penger og grønne items til hunteren, så jeg sliter ikke akkurat med penger foreløpig. Men tenkte skinning ville hjelpe på vår "totale" pengekasse, da jeg tenkte å poste alle skins jeg hadde til main char for videresalg på AH. Eller for eget bruk, da palaen og mian char trenger litt skins for yrkene deres.

Lenke til kommentar

1. Kan bare sende en pakke om gangen, men har hørt at en addon som heter CTMail gjør det mulig å sende 20

2. Gå inni keybindings å sett "Target Nearest Enemy" til en knapp. Selv bruker jeg tab.

3. Hvorfor vil du Farme DM? Er vel omtrent samme level som Wailing Caverns, å da trenger du ihvertfall 3 på samme level. 1 tank, 1 dmgdealer og 1 healer. Liten vits i å rulle gjennom DM hver kveld. De Itemesene som dropper i slike instancer vokser du meget fort utav. Ikke vits å rulle gjennom instancer for items før endgame imo.

4. Enchanting er et veldig dårlig proffesion i starten, men når du får det opp til 300 så kan du tjene mye. Her er en liste over det du lærer etterhvert.

5. Som nummer 2 proffesion anbefaler jeg enten Mining eller skinning. Begge deler gir mye cash. Skinning er kanskje lettere, men vil tro mining gir mest alt i alt.

Lenke til kommentar
1. Kan bare sende en pakke om gangen, men har hørt at en addon som heter CTMail gjør det mulig å sende 20

2. Gå inni keybindings å sett "Target Nearest Enemy" til en knapp. Selv bruker jeg tab.

3. Hvorfor vil du Farme DM? Er vel omtrent samme level som Wailing Caverns, å da trenger du ihvertfall 3 på samme level. 1 tank, 1 dmgdealer og 1 healer. Liten vits i å rulle gjennom DM hver kveld. De Itemesene som dropper i slike instancer vokser du meget fort utav. Ikke vits å rulle gjennom instancer for items før endgame imo.

4. Enchanting er et veldig dårlig proffesion i starten, men når du får det opp til 300 så kan du tjene mye. Her er en liste over det du lærer etterhvert.

5. Som nummer 2 proffesion anbefaler jeg enten Mining eller skinning. Begge deler gir mye cash. Skinning er kanskje lettere, men vil tro mining gir mest alt i alt.

1. Ok...takk for tips (det gjelder dere alle) ..ja jeg får se..men i utganspunktet så vil jeg helst ikek bruke addon.

2. Skal prøve dette!

3. Jeg vil ikke farme DM. Vil bare rulle gjennom den en gang, da rewarden er bra for oss akkurat nå.

4. Takk

5. Ja min main char har mining! Så det blir skinning, da det må være enkelt og greit..siden jeg vil bruke minst mulig tid på det (siden meg og kameraten min spiller sammen).

Lenke til kommentar
Den gule snurretingen betyr at egenskapen skal brukes når det er behov/mulighet for det. Altså, når den er i nærheten av en fiende, bruker den growl for å få aggro til seg. Hvis du slår den av, vil fienden mest sannsynlig løpe rett til deg og hindre deg i å bruke guns/bows.

ahh takk skal du ha for den. Nå slipper jeg å bekymre meg. Da klarer petten seg selv etter at jeg har sagt ANGRIP! :thumbup:

Og har jo merket at det hjelper på å holde agro unna meg, om jeg lar petten sloss i noen sekunder før jeg begynner å sende et regn av crafted heavy shots mot target! Min palyvenn står av og til bare å ser på hehe...klar med sin healing spell!

Lenke til kommentar

Fordi mange drops er så gode at de gjerne varer i 10 levels. Dessuten gir det god trening i instance-spilling, det er gøy, og ikke minst får du generelt mye xp. Grønne drops er det jo også en liten håndfull av.

vil helst ikke bruke addon i wow, da det alltid blir problemer med patching og div.

Jeg har ikke oppdatert min CT_MailMod på 3-4 patcher. Så den virker ganske patch-uavhengig. Det gjelder forresten for mesteparten av mine addons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...