Alte-to Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei. Jeg prøver og fikse en eldre PC med 3com OnBoard Nettverkskort. Saken er at Korte bare er borte!?!! Det har skjedd før, og da endte det med Formatering OS er WinXP, og det er jo en dagsjobb og instalere WinXP med Alt av drivere osv så, er det noen som har opplevd lignende? Kortet er PÅ i bios. vises ikke under Hardware lista på min datamaskin osv... HJELP! TA Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg snakka med en som hadde litt peil. og han mente at det kunne være borte fra registeret... :S noen som vet hvor i registeret jeg kan finne det? evt om det er noen service'er som ikke kjører?! Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Edit: Bærtur, sorry.... Endret 21. september 2005 av SweetD Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Prøv å deaktiver det i bios.... start win, slå av. Start det på i bios igjen og prøv på nytt å se om windows dektekterer det. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 har prøvd det du nevner Sesteen, uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå