Xecuter Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! har nettopp fått meg nye ram-brikker: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304395&cks=PRL Gledet meg som en unge i går kvell, men den gang ei. Disse ram-brikkene tåler ikke motstand. Når jeg kjører System Mechanic 5 å RAM Defrag (eller hva det heter) så starter maskinen på nytt!! Kingston er ikke kjent for å lever dårlige varer, kan det hende at jeg har fått et dårlig sett med brikker? hadde en 256MB Twinmos brikke i fra før, og alt funket bra helt til jeg satt in de nye brikkene. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Ja. Men jeg fant ut i går kvell at alle brikkene funker men det er TwinMos brikken som skaper problemet. Kingston brikkene og TwinMos brikkene kjører ikke bra i lag. Er det noen måte jeg må innstille maskinen på kjøre 2 forskjellige brikker? Det er foresten veldig merkelig... RAM brikker skal jo være PnP... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Anbefaler rett og slett at du skroter Twinmos brikka di, er vel ikkje så mye man kan gjøre når to merker kræsjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå