Gå til innhold

Kabinett til jente?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger hjelp med å finne et kult kabinett til ei jente. Det nærmeste jeg har kommet er dette:

http://www.itbutikken.no/i/65763/1.htm

Ulempene med dette er at det er diskettstasjonhull, noe jeg ikke skal bruke. Kabinettet skal ikke være svart og/eller hvitt. Om det er med eller uten power spiller ingen rolle. Kabinettet skal ikke inneholde mye HW, og trenger derfor ikke være stort. Takker for alle forslag :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville som vanlig kjøpt dette da, men det stemmer jo ikke overens med fargevalgene dine/hennes.

btw, og kjøpe kabinett bare etter farge og utseende virker nå litt risky spørr du meg, kan fort ende opp med noe skit for å si det rett ut.

og jenter har vel like forskjellig smak som gutter så det å finne "jente" kabinett er vel litt vrient uten å kjenne jenta.. sånn for oss altså.

Lenke til kommentar

fyren spørr etter et kabinett og sier at han allerede har kjøpt hovedkort også kommer du med anbefalinger til en stygg og dårlig ferdigbygd pc..

jaja, ikke alle som gidder å lese tråden skjønner jeg.

mac mini er vel noe alle jenter hadde falt for ja, men det er uansett uvesentlig i denne tråden.

Lenke til kommentar
fyren spørr etter et kabinett og sier at han allerede har kjøpt hovedkort også kommer du med anbefalinger til en stygg og dårlig ferdigbygd pc..

jaja, ikke alle som gidder å lese tråden skjønner jeg.

mac mini er vel noe alle jenter hadde falt for ja, men det er uansett uvesentlig i denne tråden.

:lol::lol::lol::laugh: :!:

:cry: ...*tørke tårer*... :hmm: Kommer dessverre ikke på noe selv da... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...