Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kan noen anbefale en bra og billig PSU, har sett på Q tec og de ser ut som stilige bar PSUer, meninger? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Q-tec er bare billig og IKKE bra. Styr unna denne. Billige forsyninger av god kvalitet er f.eks. Aopen, Fortron/source og Shg Electronic. Hvilke kritereier er viktig for deg? - pris - støy - watt - design/lys etc Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 fortron/source350W Denne har jeg og jeg er veldig fornøyd... bråker lite, er absolutt ikke skryte watt og leverer stabile spenninger.... Hvis du syns den var dyr og ikke trenger 350w så kan du jo se på en billigere, eller en dyrere hvis du trenger mer watt... Kan ikke gi flere anbefalinger siden jeg kun har erfaring med f/s og billig chieftec... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 En strømforsyning skal gi riktige spenninger til alle komponenter i PCen din. Den skal sørge for at maskinen ikke skrur seg av under last, eller at harddisker blir ødelagt over tid pga. for ustabile spenninger. Spør du meg er kombinasjonen strømforsyning og billig utrolig dum. Det er som å be om bråk. Fortron Source lager gode bokser, som ikke koster all verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå